Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Osprzęt elektryczny silnika NISSENS do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Osprzęt elektryczny silnika HELLA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HELLA
Osprzęt elektryczny silnika DELPHI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) DELPHI
Osprzęt elektryczny silnika FACET Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FACET
Osprzęt elektryczny silnika AKS DASIS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) AKS DASIS
Osprzęt elektryczny silnika BOSCH Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) BOSCH
Osprzęt elektryczny silnika CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Osprzęt elektryczny silnika EPS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) EPS
Osprzęt elektryczny silnika KW Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) KW
Osprzęt elektryczny silnika METZGER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) METZGER
Osprzęt elektryczny silnika NISSENS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) NISSENS
Osprzęt elektryczny silnika NRF Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) NRF
Osprzęt elektryczny silnika VALEO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 300 de 4-matic (213.211) Kombi 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALEO
Producent:NISSENS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
207100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
207100
Jednostka:
sztuka
Ilość biegunów: 2
Wersja: Male
Wymiar gwintu: No thread
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
Opcja wyposażenia: FIRST FIT
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 155,00 zł
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Porady z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Czujnik położenia wałka rozrządu (CMP) - jak sprawdzić objawy awarii? Kup u nas nawet 40% taniej

Czujnik położenia wałka rozrządu, czyli CMP w informacyjnej pigułce

Zapewne zdecydowana większość kierowców słyszała o wałku rozrządu. Jako kluczowy element każdej jednostki napędowej, stanowi jedną z głównych sił napędowych pojazdu, która wprawia w ruch zawory jednostki napędowej, powodując, że samochód w ogóle rusza z miejsca. W momencie, gdy te elementy silnika nie działają tak, jak powinny, wówczas mamy problem, a poinformuje nas o tym czujnik położenia wałka rozrządu (CMP).

czytaj więcej >
Czujnik spalania stukowego/detonacyjnego - czym jest, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?

Jeżeli spod maski Twojego samochodu wydobywa się charakterystyczne dzwonienie zaworów, słyszalne podczas przyspieszania, to masz poważny problem. Spalanie stukowe, nazywane również detonacyjnym, to jedno z najniebezpieczniejszych i niekontrolowanych zjawisk, prowadzące do poważnych uszkodzeń jednostek napędowych o zapłonie iskrowym. Koniecznie sprawdź, czy Twój silnik jest wyposażony w czujnik spalania stukowego.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury silnika - jak sprawdzić, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru

Jaką temperaturę ma jednostka napędowa podczas zwykłej jazdy samochodem? Jeśli nie wiesz, możesz to szybko sprawdzić dzięki czujnikowi cieczy chłodzącej silnika. Pamiętaj, że temperatura jest jednym z najważniejszych parametrów odpowiedzialnych za prawidłową pracę jednostki napędowej, a wszelkie uszkodzenia systemu monitorującego temperaturę silnika może się wiązać z większym zużyciem paliwa, wzrostem emisji spalin, zmniejszoną żywotnością poszczególnych elementów motoru.

czytaj więcej >
Czujnik obrotów silnika - co to jest, jak działa i potencjalne usterki. Kup u nas nawet 40% taniej

Co to takiego czujnik obrotów silnika, jak działa i dlaczego jest tak istotny dla prawidłowej pracy silnika?

Współczesne samochody to już jeżdżące sensory elektroniczne, które na każdym kroku kontrolują pracę najważniejszych układów i podzespołów auta. Kluczowy jest oczywiście silnik, nad prawidłową pracą którego czuwa m.in. indukcyjny czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, często mylnie porównywany z czujnikiem prędkości pojazdu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze