Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Osprzęt elektryczny silnika EPS do Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Osprzęt elektryczny silnika FAE Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) FAE
Osprzęt elektryczny silnika SWAG Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) SWAG
Osprzęt elektryczny silnika BOSCH Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) BOSCH
Osprzęt elektryczny silnika BREMI Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) BREMI
Osprzęt elektryczny silnika DELPHI Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) DELPHI
Osprzęt elektryczny silnika EFI AUTOMOTIVE Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) EFI AUTOMOTIVE
Osprzęt elektryczny silnika EPS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) EPS
Osprzęt elektryczny silnika ERA Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) ERA
Osprzęt elektryczny silnika FACET Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) FACET
Osprzęt elektryczny silnika FEBI BILSTEIN Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) FEBI BILSTEIN
Osprzęt elektryczny silnika HART Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) HART
Osprzęt elektryczny silnika HC-CARGO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) HC-CARGO
Osprzęt elektryczny silnika HELLA Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) HELLA
Osprzęt elektryczny silnika HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Osprzęt elektryczny silnika JP GROUP Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) JP GROUP
Osprzęt elektryczny silnika KW Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) KW
Osprzęt elektryczny silnika MAXGEAR Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) MAXGEAR
Osprzęt elektryczny silnika METZGER Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) METZGER
Osprzęt elektryczny silnika NRF Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) NRF
Osprzęt elektryczny silnika OEM Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) OEM
Osprzęt elektryczny silnika QUINTON HAZELL Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) QUINTON HAZELL
Osprzęt elektryczny silnika SASIC Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) SASIC
Osprzęt elektryczny silnika VALEO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) VALEO
Osprzęt elektryczny silnika VEMO Peugeot 309 I (10C, 10A) 1.3 liftback 64KM, 47kW, benzyna (1985.10 - 1989.07) VEMO
Producent:EPS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.830.007
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.830.007
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M14x1,25
Rozmiar klucza: 17
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.906.153
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.906.153
Jednostka:
sztuka
Rezystancja [Ohm]: 1,100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 175,00 zł
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Czujnik obrotów silnika - co to jest, jak działa i potencjalne usterki. Kup u nas nawet 40% taniej

Co to takiego czujnik obrotów silnika, jak działa i dlaczego jest tak istotny dla prawidłowej pracy silnika?

Współczesne samochody to już jeżdżące sensory elektroniczne, które na każdym kroku kontrolują pracę najważniejszych układów i podzespołów auta. Kluczowy jest oczywiście silnik, nad prawidłową pracą którego czuwa m.in. indukcyjny czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, często mylnie porównywany z czujnikiem prędkości pojazdu.

czytaj więcej >
Czujnik spalania stukowego/detonacyjnego - czym jest, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?

Jeżeli spod maski Twojego samochodu wydobywa się charakterystyczne dzwonienie zaworów, słyszalne podczas przyspieszania, to masz poważny problem. Spalanie stukowe, nazywane również detonacyjnym, to jedno z najniebezpieczniejszych i niekontrolowanych zjawisk, prowadzące do poważnych uszkodzeń jednostek napędowych o zapłonie iskrowym. Koniecznie sprawdź, czy Twój silnik jest wyposażony w czujnik spalania stukowego.

czytaj więcej >
Czujnik położenia wałka rozrządu (CMP) - jak sprawdzić objawy awarii? Kup u nas nawet 40% taniej

Czujnik położenia wałka rozrządu, czyli CMP w informacyjnej pigułce

Zapewne zdecydowana większość kierowców słyszała o wałku rozrządu. Jako kluczowy element każdej jednostki napędowej, stanowi jedną z głównych sił napędowych pojazdu, która wprawia w ruch zawory jednostki napędowej, powodując, że samochód w ogóle rusza z miejsca. W momencie, gdy te elementy silnika nie działają tak, jak powinny, wówczas mamy problem, a poinformuje nas o tym czujnik położenia wałka rozrządu (CMP).

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze