Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Osprzęt elektryczny silnika OEM do Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Osprzęt elektryczny silnika DELPHI Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) DELPHI
Osprzęt elektryczny silnika HELLA Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) HELLA
Osprzęt elektryczny silnika BOSCH Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) BOSCH
Osprzęt elektryczny silnika CALORSTAT BY VERNET Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) CALORSTAT BY VERNET
Osprzęt elektryczny silnika EPS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) EPS
Osprzęt elektryczny silnika ERA Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) ERA
Osprzęt elektryczny silnika FACET Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) FACET
Osprzęt elektryczny silnika FAST Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) FAST
Osprzęt elektryczny silnika FEBI BILSTEIN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) FEBI BILSTEIN
Osprzęt elektryczny silnika HART Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) HART
Osprzęt elektryczny silnika HC-CARGO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) HC-CARGO
Osprzęt elektryczny silnika HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Osprzęt elektryczny silnika KAWE Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) KAWE
Osprzęt elektryczny silnika KW Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) KW
Osprzęt elektryczny silnika LUCAS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) LUCAS
Osprzęt elektryczny silnika METZGER Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) METZGER
Osprzęt elektryczny silnika NRF Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) NRF
Osprzęt elektryczny silnika OEM Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) OEM
Osprzęt elektryczny silnika QUINTON HAZELL Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) QUINTON HAZELL
Osprzęt elektryczny silnika SEIM Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) SEIM
Osprzęt elektryczny silnika SWAG Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) SWAG
Osprzęt elektryczny silnika TOPRAN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) TOPRAN
Osprzęt elektryczny silnika TRISCAN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) TRISCAN
Osprzęt elektryczny silnika VEMO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) VEMO
Osprzęt elektryczny silnika WALKER PRODUCTS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) WALKER PRODUCTS
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
500312468
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
500312468
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś tylna strona prawa, z lewej, z przodu
Cisnienie załączania [bar]: 0,5
Wymiar gwintu: M14x1.5
Rodzaj czujnika: Typ czujnika zamknięty
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 136,00 zł
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Czujnik obrotów silnika - co to jest, jak działa i potencjalne usterki. Kup u nas nawet 40% taniej

Co to takiego czujnik obrotów silnika, jak działa i dlaczego jest tak istotny dla prawidłowej pracy silnika?

Współczesne samochody to już jeżdżące sensory elektroniczne, które na każdym kroku kontrolują pracę najważniejszych układów i podzespołów auta. Kluczowy jest oczywiście silnik, nad prawidłową pracą którego czuwa m.in. indukcyjny czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, często mylnie porównywany z czujnikiem prędkości pojazdu.

czytaj więcej >
Czujnik położenia wałka rozrządu (CMP) - jak sprawdzić objawy awarii? Kup u nas nawet 40% taniej

Czujnik położenia wałka rozrządu, czyli CMP w informacyjnej pigułce

Zapewne zdecydowana większość kierowców słyszała o wałku rozrządu. Jako kluczowy element każdej jednostki napędowej, stanowi jedną z głównych sił napędowych pojazdu, która wprawia w ruch zawory jednostki napędowej, powodując, że samochód w ogóle rusza z miejsca. W momencie, gdy te elementy silnika nie działają tak, jak powinny, wówczas mamy problem, a poinformuje nas o tym czujnik położenia wałka rozrządu (CMP).

czytaj więcej >
Czujnik temperatury silnika - jak sprawdzić, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru

Jaką temperaturę ma jednostka napędowa podczas zwykłej jazdy samochodem? Jeśli nie wiesz, możesz to szybko sprawdzić dzięki czujnikowi cieczy chłodzącej silnika. Pamiętaj, że temperatura jest jednym z najważniejszych parametrów odpowiedzialnych za prawidłową pracę jednostki napędowej, a wszelkie uszkodzenia systemu monitorującego temperaturę silnika może się wiązać z większym zużyciem paliwa, wzrostem emisji spalin, zmniejszoną żywotnością poszczególnych elementów motoru.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze