Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Osprzęt elektryczny silnika KAMOKA do Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Osprzęt elektryczny silnika EPS Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) EPS
Osprzęt elektryczny silnika KAMOKA Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) KAMOKA
Osprzęt elektryczny silnika BOSCH Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) BOSCH
Osprzęt elektryczny silnika DENSO Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) DENSO
Osprzęt elektryczny silnika AKS DASIS Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) AKS DASIS
Osprzęt elektryczny silnika BREMI Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) BREMI
Osprzęt elektryczny silnika CALORSTAT BY VERNET Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Osprzęt elektryczny silnika DELPHI Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) DELPHI
Osprzęt elektryczny silnika ERA Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) ERA
Osprzęt elektryczny silnika FACET Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) FACET
Osprzęt elektryczny silnika FAE Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) FAE
Osprzęt elektryczny silnika FEBI BILSTEIN Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Osprzęt elektryczny silnika HELLA Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) HELLA
Osprzęt elektryczny silnika HERTH+BUSS ELPARTS Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Osprzęt elektryczny silnika HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Osprzęt elektryczny silnika HITACHI Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) HITACHI
Osprzęt elektryczny silnika KAWE Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) KAWE
Osprzęt elektryczny silnika KW Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) KW
Osprzęt elektryczny silnika METZGER Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) METZGER
Osprzęt elektryczny silnika MEYLE Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) MEYLE
Osprzęt elektryczny silnika MOTORAD Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) MOTORAD
Osprzęt elektryczny silnika NISSENS Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) NISSENS
Osprzęt elektryczny silnika NRF Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) NRF
Osprzęt elektryczny silnika NTY Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) NTY
Osprzęt elektryczny silnika QUINTON HAZELL Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Osprzęt elektryczny silnika SWAG Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) SWAG
Osprzęt elektryczny silnika TOPRAN Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) TOPRAN
Osprzęt elektryczny silnika TRISCAN Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) TRISCAN
Osprzęt elektryczny silnika VEMO Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) VEMO
Osprzęt elektryczny silnika WALKER PRODUCTS Volvo XC90 II (256) T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2015.06 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4080053
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
4080053
Jednostka:
sztuka
Ilość połączeń: 2
Kolor obudowy: Czarny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Czujnik obrotów silnika - co to jest, jak działa i potencjalne usterki. Kup u nas nawet 40% taniej

Co to takiego czujnik obrotów silnika, jak działa i dlaczego jest tak istotny dla prawidłowej pracy silnika?

Współczesne samochody to już jeżdżące sensory elektroniczne, które na każdym kroku kontrolują pracę najważniejszych układów i podzespołów auta. Kluczowy jest oczywiście silnik, nad prawidłową pracą którego czuwa m.in. indukcyjny czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, często mylnie porównywany z czujnikiem prędkości pojazdu.

czytaj więcej >
Czujnik spalania stukowego/detonacyjnego - czym jest, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?

Jeżeli spod maski Twojego samochodu wydobywa się charakterystyczne dzwonienie zaworów, słyszalne podczas przyspieszania, to masz poważny problem. Spalanie stukowe, nazywane również detonacyjnym, to jedno z najniebezpieczniejszych i niekontrolowanych zjawisk, prowadzące do poważnych uszkodzeń jednostek napędowych o zapłonie iskrowym. Koniecznie sprawdź, czy Twój silnik jest wyposażony w czujnik spalania stukowego.

czytaj więcej >
Czujnik położenia wałka rozrządu (CMP) - jak sprawdzić objawy awarii? Kup u nas nawet 40% taniej

Czujnik położenia wałka rozrządu, czyli CMP w informacyjnej pigułce

Zapewne zdecydowana większość kierowców słyszała o wałku rozrządu. Jako kluczowy element każdej jednostki napędowej, stanowi jedną z głównych sił napędowych pojazdu, która wprawia w ruch zawory jednostki napędowej, powodując, że samochód w ogóle rusza z miejsca. W momencie, gdy te elementy silnika nie działają tak, jak powinny, wówczas mamy problem, a poinformuje nas o tym czujnik położenia wałka rozrządu (CMP).

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze