Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Osprzęt elektryczny silnika LUCAS do Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Osprzęt elektryczny silnika HELLA Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) HELLA
Osprzęt elektryczny silnika FEBI BILSTEIN Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) FEBI BILSTEIN
Osprzęt elektryczny silnika MAXGEAR Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) MAXGEAR
Osprzęt elektryczny silnika HART Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) HART
Osprzęt elektryczny silnika VEMO Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) VEMO
Osprzęt elektryczny silnika AUTLOG Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) AUTLOG
Osprzęt elektryczny silnika AUTOMEGA Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) AUTOMEGA
Osprzęt elektryczny silnika BOSCH Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) BOSCH
Osprzęt elektryczny silnika CONTINENTAL/VDO Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) CONTINENTAL/VDO
Osprzęt elektryczny silnika DELPHI Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) DELPHI
Osprzęt elektryczny silnika DT SPARE PARTS Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) DT SPARE PARTS
Osprzęt elektryczny silnika EPS Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) EPS
Osprzęt elektryczny silnika ERA Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) ERA
Osprzęt elektryczny silnika FACET Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) FACET
Osprzęt elektryczny silnika HC-CARGO Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) HC-CARGO
Osprzęt elektryczny silnika HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Osprzęt elektryczny silnika JP GROUP Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) JP GROUP
Osprzęt elektryczny silnika KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Osprzęt elektryczny silnika KW Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) KW
Osprzęt elektryczny silnika LUCAS Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) LUCAS
Osprzęt elektryczny silnika MAGNETI MARELLI Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) MAGNETI MARELLI
Osprzęt elektryczny silnika MAPCO Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) MAPCO
Osprzęt elektryczny silnika METZGER Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) METZGER
Osprzęt elektryczny silnika MEYLE Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) MEYLE
Osprzęt elektryczny silnika QUINTON HAZELL Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) QUINTON HAZELL
Osprzęt elektryczny silnika SWAG Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) SWAG
Osprzęt elektryczny silnika TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Osprzęt elektryczny silnika VIKA Vw GOLF I (17) 1.1 liftback 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1980.07) VIKA
Producent:LUCAS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SOB503
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
SOB503
Ciężar [kg]: 0,036
Wymiar gwintu: M10 x 1
Rozmiar klucza: 22
Od cisnienia [bar]: 1,53
Do cisnienia [bar]: 1,93
Ilość biegunów: 1
Kolor obudowy: Biały
Techniczny numer informacyjny: Circuit N.O.
Ciężar netto [kg]: 0,028
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SOB507
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
SOB507
Ciężar [kg]: 0,032
Wymiar gwintu: M10 x 1
Rozmiar klucza: 22
Od cisnienia [bar]: 0,15
Do cisnienia [bar]: 0,43
Ilość biegunów: 1
Kolor obudowy: Czarny
Techniczny numer informacyjny: Circuit N.C.
Ciężar netto [kg]: 0,026
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Czujnik położenia wałka rozrządu (CMP) - jak sprawdzić objawy awarii? Kup u nas nawet 40% taniej

Czujnik położenia wałka rozrządu, czyli CMP w informacyjnej pigułce

Zapewne zdecydowana większość kierowców słyszała o wałku rozrządu. Jako kluczowy element każdej jednostki napędowej, stanowi jedną z głównych sił napędowych pojazdu, która wprawia w ruch zawory jednostki napędowej, powodując, że samochód w ogóle rusza z miejsca. W momencie, gdy te elementy silnika nie działają tak, jak powinny, wówczas mamy problem, a poinformuje nas o tym czujnik położenia wałka rozrządu (CMP).

czytaj więcej >
Czujnik temperatury silnika - jak sprawdzić, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru

Jaką temperaturę ma jednostka napędowa podczas zwykłej jazdy samochodem? Jeśli nie wiesz, możesz to szybko sprawdzić dzięki czujnikowi cieczy chłodzącej silnika. Pamiętaj, że temperatura jest jednym z najważniejszych parametrów odpowiedzialnych za prawidłową pracę jednostki napędowej, a wszelkie uszkodzenia systemu monitorującego temperaturę silnika może się wiązać z większym zużyciem paliwa, wzrostem emisji spalin, zmniejszoną żywotnością poszczególnych elementów motoru.

czytaj więcej >
Czujnik spalania stukowego/detonacyjnego - czym jest, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?

Jeżeli spod maski Twojego samochodu wydobywa się charakterystyczne dzwonienie zaworów, słyszalne podczas przyspieszania, to masz poważny problem. Spalanie stukowe, nazywane również detonacyjnym, to jedno z najniebezpieczniejszych i niekontrolowanych zjawisk, prowadzące do poważnych uszkodzeń jednostek napędowych o zapłonie iskrowym. Koniecznie sprawdź, czy Twój silnik jest wyposażony w czujnik spalania stukowego.

czytaj więcej >
Czujnik obrotów silnika - co to jest, jak działa i potencjalne usterki. Kup u nas nawet 40% taniej

Co to takiego czujnik obrotów silnika, jak działa i dlaczego jest tak istotny dla prawidłowej pracy silnika?

Współczesne samochody to już jeżdżące sensory elektroniczne, które na każdym kroku kontrolują pracę najważniejszych układów i podzespołów auta. Kluczowy jest oczywiście silnik, nad prawidłową pracą którego czuwa m.in. indukcyjny czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, często mylnie porównywany z czujnikiem prędkości pojazdu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze