Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Osprzęt elektryczny silnika MAXGEAR do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Osprzęt elektryczny silnika FEBI BILSTEIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) FEBI BILSTEIN
Osprzęt elektryczny silnika HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) HART
Osprzęt elektryczny silnika HELLA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) HELLA
Osprzęt elektryczny silnika MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) MAXGEAR
Osprzęt elektryczny silnika VEMO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) VEMO
Osprzęt elektryczny silnika FAE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) FAE
Osprzęt elektryczny silnika AKS DASIS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) AKS DASIS
Osprzęt elektryczny silnika AUTLOG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) AUTLOG
Osprzęt elektryczny silnika BOSCH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) BOSCH
Osprzęt elektryczny silnika CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) CALORSTAT BY VERNET
Osprzęt elektryczny silnika DELPHI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) DELPHI
Osprzęt elektryczny silnika EFI AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) EFI AUTOMOTIVE
Osprzęt elektryczny silnika EPS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) EPS
Osprzęt elektryczny silnika ERA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) ERA
Osprzęt elektryczny silnika FACET Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) FACET
Osprzęt elektryczny silnika HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Osprzęt elektryczny silnika HOFFER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) HOFFER
Osprzęt elektryczny silnika JP GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) JP GROUP
Osprzęt elektryczny silnika KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Osprzęt elektryczny silnika KW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) KW
Osprzęt elektryczny silnika LUCAS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) LUCAS
Osprzęt elektryczny silnika MAGNETI MARELLI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) MAGNETI MARELLI
Osprzęt elektryczny silnika MAPCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) MAPCO
Osprzęt elektryczny silnika MEAT & DORIA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) MEAT & DORIA
Osprzęt elektryczny silnika METZGER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) METZGER
Osprzęt elektryczny silnika MEYLE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) MEYLE
Osprzęt elektryczny silnika NRF Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) NRF
Osprzęt elektryczny silnika OEM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) OEM
Osprzęt elektryczny silnika QUINTON HAZELL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) QUINTON HAZELL
Osprzęt elektryczny silnika SIDAT Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) SIDAT
Osprzęt elektryczny silnika SWAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) SWAG
Osprzęt elektryczny silnika TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Osprzęt elektryczny silnika VALEO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) VALEO
Osprzęt elektryczny silnika VIKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) VIKA
Producent:MAXGEAR

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21-0114
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
21-0114
Jednostka:
sztuka
Punkt włączania od [bar]: 1,6
Długość [mm]: 46
Punkt włączania do [bar]: 2
Gwint zewn. [mm]: M10 x 1
Długość gwintu [mm]: 13
Od cisnienia [bar]: 1,6
Do cisnienia [bar]: 2
Oznaczenie koloru: Biały
Powierzchnia: Ocynkowany
Ciężar [kg]: 0,03
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21-0113
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
21-0113
Jednostka:
sztuka
Punkt włączania od [bar]: 1,2
Średnica [mm]: 2,54
Wymiar gwintu: M10x1
Rozmiar klucza: 24
Oznaczenie koloru: Czarny
Od cisnienia [bar]: 1,2
Do cisnienia [bar]: 1,5
Powierzchnia: Ocynkowany
Ciężar [kg]: 0,031
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21-0100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
21-0100
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 46
Punkt włączania od [bar]: 0,15
Punkt włączania do [bar]: 0,35
Średnica wewnętrzna [mm]: 2,54
Gwint zewn. [mm]: M10 x 1
Średnica [mm]: 2,54
Od cisnienia [bar]: 0,15
Do cisnienia [bar]: 0,35
Oznaczenie koloru: Niebieski
Powierzchnia: Ocynkowany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
4.0 (3 ocen)
Kod produktu:
21-0230
niedostępny
4.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
21-0230
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 52
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
Rozmiar klucza: 19
Ilość połączeń: 2
Kolor: Biały
Materiał: Mosiądz
Materiał: Tworzywo sztuczne
Długożć żruby pod główką [mm]: 28
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21-0101
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
21-0101
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej
Cisnienie [bar]: 0,30
Wymiar gwintu: M10x1
Rozmiar klucza: 24
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Czujnik położenia wałka rozrządu (CMP) - jak sprawdzić objawy awarii? Kup u nas nawet 40% taniej

Czujnik położenia wałka rozrządu, czyli CMP w informacyjnej pigułce

Zapewne zdecydowana większość kierowców słyszała o wałku rozrządu. Jako kluczowy element każdej jednostki napędowej, stanowi jedną z głównych sił napędowych pojazdu, która wprawia w ruch zawory jednostki napędowej, powodując, że samochód w ogóle rusza z miejsca. W momencie, gdy te elementy silnika nie działają tak, jak powinny, wówczas mamy problem, a poinformuje nas o tym czujnik położenia wałka rozrządu (CMP).

czytaj więcej >
Czujnik temperatury silnika - jak sprawdzić, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru

Jaką temperaturę ma jednostka napędowa podczas zwykłej jazdy samochodem? Jeśli nie wiesz, możesz to szybko sprawdzić dzięki czujnikowi cieczy chłodzącej silnika. Pamiętaj, że temperatura jest jednym z najważniejszych parametrów odpowiedzialnych za prawidłową pracę jednostki napędowej, a wszelkie uszkodzenia systemu monitorującego temperaturę silnika może się wiązać z większym zużyciem paliwa, wzrostem emisji spalin, zmniejszoną żywotnością poszczególnych elementów motoru.

czytaj więcej >
Czujnik spalania stukowego/detonacyjnego - czym jest, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?

Jeżeli spod maski Twojego samochodu wydobywa się charakterystyczne dzwonienie zaworów, słyszalne podczas przyspieszania, to masz poważny problem. Spalanie stukowe, nazywane również detonacyjnym, to jedno z najniebezpieczniejszych i niekontrolowanych zjawisk, prowadzące do poważnych uszkodzeń jednostek napędowych o zapłonie iskrowym. Koniecznie sprawdź, czy Twój silnik jest wyposażony w czujnik spalania stukowego.

czytaj więcej >
Czujnik obrotów silnika - co to jest, jak działa i potencjalne usterki. Kup u nas nawet 40% taniej

Co to takiego czujnik obrotów silnika, jak działa i dlaczego jest tak istotny dla prawidłowej pracy silnika?

Współczesne samochody to już jeżdżące sensory elektroniczne, które na każdym kroku kontrolują pracę najważniejszych układów i podzespołów auta. Kluczowy jest oczywiście silnik, nad prawidłową pracą którego czuwa m.in. indukcyjny czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, często mylnie porównywany z czujnikiem prędkości pojazdu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze