Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Osprzęt elektryczny silnika AUTOMEGA do Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Osprzęt elektryczny silnika BOSCH Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) BOSCH
Osprzęt elektryczny silnika SWAG Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) SWAG
Osprzęt elektryczny silnika AUTLOG Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) AUTLOG
Osprzęt elektryczny silnika AUTOMEGA Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) AUTOMEGA
Osprzęt elektryczny silnika BREMI Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) BREMI
Osprzęt elektryczny silnika CALORSTAT BY VERNET Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Osprzęt elektryczny silnika CONTINENTAL/VDO Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Osprzęt elektryczny silnika DELPHI Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) DELPHI
Osprzęt elektryczny silnika EFI AUTOMOTIVE Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Osprzęt elektryczny silnika EPS Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) EPS
Osprzęt elektryczny silnika ERA Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) ERA
Osprzęt elektryczny silnika FACET Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) FACET
Osprzęt elektryczny silnika FAE Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) FAE
Osprzęt elektryczny silnika FEBI BILSTEIN Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Osprzęt elektryczny silnika HELLA Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) HELLA
Osprzęt elektryczny silnika HERTH+BUSS ELPARTS Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Osprzęt elektryczny silnika HITACHI Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) HITACHI
Osprzęt elektryczny silnika KAWE Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) KAWE
Osprzęt elektryczny silnika KW Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) KW
Osprzęt elektryczny silnika LUCAS Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) LUCAS
Osprzęt elektryczny silnika MAXGEAR Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) MAXGEAR
Osprzęt elektryczny silnika METALCAUCHO Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) METALCAUCHO
Osprzęt elektryczny silnika METZGER Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) METZGER
Osprzęt elektryczny silnika MOTORAD Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) MOTORAD
Osprzęt elektryczny silnika NTY Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) NTY
Osprzęt elektryczny silnika ORIGINAL IMPERIUM Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Osprzęt elektryczny silnika QUINTON HAZELL Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Osprzęt elektryczny silnika TRISCAN Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) TRISCAN
Osprzęt elektryczny silnika TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Osprzęt elektryczny silnika VEMO Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) VEMO
Osprzęt elektryczny silnika WALKER PRODUCTS Vw MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI Autobus 199KM, 146kW, olej napędowy (2018.11 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:AUTOMEGA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
274765110
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
274765110
Wymiar gwintu:  M10
Ilość biegunów:  2
Kształt obudowy wtyczki:  Prostokątny
Rozmiar klucza:  24
Odpowiada czężci oryginalnej w kolorze:  Jasnozielony
Ciżnienie załączania od [bar]:  0,3
Ciśnienie załączania do [bar]:  0,6
Do 100 dni na zwrot
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
274765310
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
274765310
Wymiar gwintu:  M10
Ilość biegunów:  2
Kształt obudowy wtyczki:  Prostokątny
Rozmiar klucza:  24
Odpowiada czężci oryginalnej w kolorze:  Brązowy
Ciżnienie załączania od [bar]:  2,3
Ciśnienie załączania do [bar]:  3
Do 100 dni na zwrot
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
274730210
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
274730210
Ilość biegunów:  3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Liczba otworów do mocowania:  1
Dla numeru OE:  04L907601
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Czujnik obrotów silnika - co to jest, jak działa i potencjalne usterki. Kup u nas nawet 40% taniej

Co to takiego czujnik obrotów silnika, jak działa i dlaczego jest tak istotny dla prawidłowej pracy silnika?

Współczesne samochody to już jeżdżące sensory elektroniczne, które na każdym kroku kontrolują pracę najważniejszych układów i podzespołów auta. Kluczowy jest oczywiście silnik, nad prawidłową pracą którego czuwa m.in. indukcyjny czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, często mylnie porównywany z czujnikiem prędkości pojazdu.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury silnika - jak sprawdzić, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru

Jaką temperaturę ma jednostka napędowa podczas zwykłej jazdy samochodem? Jeśli nie wiesz, możesz to szybko sprawdzić dzięki czujnikowi cieczy chłodzącej silnika. Pamiętaj, że temperatura jest jednym z najważniejszych parametrów odpowiedzialnych za prawidłową pracę jednostki napędowej, a wszelkie uszkodzenia systemu monitorującego temperaturę silnika może się wiązać z większym zużyciem paliwa, wzrostem emisji spalin, zmniejszoną żywotnością poszczególnych elementów motoru.

czytaj więcej >
Czujnik spalania stukowego/detonacyjnego - czym jest, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?

Jeżeli spod maski Twojego samochodu wydobywa się charakterystyczne dzwonienie zaworów, słyszalne podczas przyspieszania, to masz poważny problem. Spalanie stukowe, nazywane również detonacyjnym, to jedno z najniebezpieczniejszych i niekontrolowanych zjawisk, prowadzące do poważnych uszkodzeń jednostek napędowych o zapłonie iskrowym. Koniecznie sprawdź, czy Twój silnik jest wyposażony w czujnik spalania stukowego.

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze