Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu SWAG do Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie)

Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu BOSCH Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) BOSCH
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu KAMOKA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) KAMOKA
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu SWAG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) SWAG
Pasek rozrządu TOPRAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) TOPRAN
Pasek rozrządu TRISCAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) TRISCAN
Producent:SWAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30 94 8282
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
30 94 8282
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  12,0
Ilość zębów:  67
Powierzchnia:  Pokryty PTFE (Polytetrafluorethylen)
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pasek rozrządu

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Serie pasków rozrządu Continental - porównanie: Standardowe, Extra, Elastyczne

Paski napędowe Continental. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu tej znanej marki?

Firma Continental jest dziś jednym z największych i najlepiej znanych producentów opon samochodowych na świecie. A przecież jej pierwszymi artykułami dla branży motoryzacyjnej nie było ogumienie samochodowe, ale pasy napędowe. Ich wytwarzaniem marka Continental zajmuje się do dzisiaj i robi to z niemałym powodzeniem. Aby się o tym przekonać, wystarczy tylko przyjrzeć się nieco bliżej jej ofercie.

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >
Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Niestety zerwanie paska rozrządu kończy się zwykle zniszczeniem silnika i przymusem dokonania gruntownego remontu silnika. Dlatego warto potraktować podzespół z należytą troską. Co może zniszczyć pasek rozrządu?

czytaj więcej >
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze