Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu BOSCH do Fiat CROMA (154_) 2500 TD (154.AE) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.08)

Pasek rozrządu BOSCH Fiat CROMA (154_) 2500 TD (154.AE) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.08) BOSCH
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Fiat CROMA (154_) 2500 TD (154.AE) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.08) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu DAYCO Fiat CROMA (154_) 2500 TD (154.AE) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.08) DAYCO
Pasek rozrządu DELPHI Fiat CROMA (154_) 2500 TD (154.AE) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.08) DELPHI
Pasek rozrządu FLENNOR Fiat CROMA (154_) 2500 TD (154.AE) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.08) FLENNOR
Pasek rozrządu GATES Fiat CROMA (154_) 2500 TD (154.AE) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.08) GATES
Pasek rozrządu HUTCHINSON Fiat CROMA (154_) 2500 TD (154.AE) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.08) HUTCHINSON
Pasek rozrządu OPTIBELT Fiat CROMA (154_) 2500 TD (154.AE) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.08) OPTIBELT
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Fiat CROMA (154_) 2500 TD (154.AE) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.08) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER Fiat CROMA (154_) 2500 TD (154.AE) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.08) ROULUNDS RUBBER
Pasek rozrządu VEYANCE Fiat CROMA (154_) 2500 TD (154.AE) liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.08) VEYANCE
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.2 (5 ocen)
Kod produktu:
1 987 949 588
niedostępny
4.2 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 949 588
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  99
Długość [mm]:  943
Szerokość [mm]:  19
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Niestety zerwanie paska rozrządu kończy się zwykle zniszczeniem silnika i przymusem dokonania gruntownego remontu silnika. Dlatego warto potraktować podzespół z należytą troską. Co może zniszczyć pasek rozrządu?

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze