Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu INA do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pasek rozrządu BOSCH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) BOSCH
Pasek rozrządu BLUE PRINT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) BLUE PRINT
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu DAYCO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) DAYCO
Pasek rozrządu FAI AUTOPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu FLENNOR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) FLENNOR
Pasek rozrządu GATES Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) GATES
Pasek rozrządu HUTCHINSON Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) HUTCHINSON
Pasek rozrządu INA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) INA
Pasek rozrządu IPD Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) IPD
Pasek rozrządu KAMOKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) KAMOKA
Pasek rozrządu OEM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) OEM
Pasek rozrządu OPTIBELT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) OPTIBELT
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu SWAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) SWAG
Pasek rozrządu TRISCAN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) TRISCAN
Producent:INA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
INA
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
536 0312 10
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
INA
Kod:
536 0312 10
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  195
Szerokość [mm]:  29
Długość [mm]:  1857
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 837,00 zł
465,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
INA
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
536 0422 10
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
INA
Kod:
536 0422 10
Ilość zębów:  80
Szerokość [mm]:  20
Długość [mm]:  762
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >
Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Niestety zerwanie paska rozrządu kończy się zwykle zniszczeniem silnika i przymusem dokonania gruntownego remontu silnika. Dlatego warto potraktować podzespół z należytą troską. Co może zniszczyć pasek rozrządu?

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze