Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu JPN do Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pasek rozrządu DAYCO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) DAYCO
Pasek rozrządu AKRON-MALÒ Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) AKRON-MALÒ
Pasek rozrządu ASHIKA Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) ASHIKA
Pasek rozrządu BANDO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BANDO
Pasek rozrządu BLUE PRINT Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BLUE PRINT
Pasek rozrządu BOSCH Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BOSCH
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu DELPHI Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) DELPHI
Pasek rozrządu DOKUJI Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) DOKUJI
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu FLENNOR Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) FLENNOR
Pasek rozrządu GATES Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) GATES
Pasek rozrządu HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pasek rozrządu HUTCHINSON Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) HUTCHINSON
Pasek rozrządu JAPANPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) JAPANPARTS
Pasek rozrządu JAPKO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) JAPKO
Pasek rozrządu JPN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) JPN
Pasek rozrządu KAVO PARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) KAVO PARTS
Pasek rozrządu MAGNETI MARELLI Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MAGNETI MARELLI
Pasek rozrządu NIPPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) NIPPARTS
Pasek rozrządu NPS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) NPS
Pasek rozrządu OPTIBELT Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) OPTIBELT
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) ROULUNDS RUBBER
Pasek rozrządu SCT - MANNOL Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) SCT - MANNOL
Pasek rozrządu SWAG Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) SWAG
Pasek rozrządu TRISCAN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) TRISCAN
Pasek rozrządu VEYANCE Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) VEYANCE
Producent:JPN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30R3005-JPN
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
30R3005-JPN
Ilość zębów:  145
Szerokość [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Serie pasków rozrządu Continental - porównanie: Standardowe, Extra, Elastyczne

Paski napędowe Continental. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu tej znanej marki?

Firma Continental jest dziś jednym z największych i najlepiej znanych producentów opon samochodowych na świecie. A przecież jej pierwszymi artykułami dla branży motoryzacyjnej nie było ogumienie samochodowe, ale pasy napędowe. Ich wytwarzaniem marka Continental zajmuje się do dzisiaj i robi to z niemałym powodzeniem. Aby się o tym przekonać, wystarczy tylko przyjrzeć się nieco bliżej jej ofercie.

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze