Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu SKF do Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pasek rozrządu BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) BOSCH
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) EUROREPAR
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) GATES
Pasek rozrządu KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) KAMOKA
Pasek rozrządu OPTIBELT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) OPTIBELT
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) SKF
Pasek rozrządu SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) SWAG
Pasek rozrządu TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 SRi 4x4 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1988.04 - 1992.07) TRISCAN
Producent:SKF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
VKMT 03201
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKMT 03201
Jednostka:
KPL
Ilość zębów:  114
Szerokość pasa [mm]:  17
Pasek:  Z zębami o zaokrąglonym profilu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 190,00 zł
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Niestety zerwanie paska rozrządu kończy się zwykle zniszczeniem silnika i przymusem dokonania gruntownego remontu silnika. Dlatego warto potraktować podzespół z należytą troską. Co może zniszczyć pasek rozrządu?

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Continental - porównanie: Standardowe, Extra, Elastyczne

Paski napędowe Continental. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu tej znanej marki?

Firma Continental jest dziś jednym z największych i najlepiej znanych producentów opon samochodowych na świecie. A przecież jej pierwszymi artykułami dla branży motoryzacyjnej nie było ogumienie samochodowe, ale pasy napędowe. Ich wytwarzaniem marka Continental zajmuje się do dzisiaj i robi to z niemałym powodzeniem. Aby się o tym przekonać, wystarczy tylko przyjrzeć się nieco bliżej jej ofercie.

czytaj więcej >
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze