Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN do Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pasek rozrządu BOSCH Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BOSCH
Pasek rozrządu BREDA LORETT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BREDA LORETT
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu DAYCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DAYCO
Pasek rozrządu DELPHI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DELPHI
Pasek rozrządu DOLZ Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DOLZ
Pasek rozrządu EUROREPAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) EUROREPAR
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu FLENNOR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FLENNOR
Pasek rozrządu GATES Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GATES
Pasek rozrządu HUTCHINSON Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HUTCHINSON
Pasek rozrządu MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAGNETI MARELLI
Pasek rozrządu MAPCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAPCO
Pasek rozrządu OEM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) OEM
Pasek rozrządu OPTIBELT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) OPTIBELT
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ROULUNDS RUBBER
Pasek rozrządu SCT - MANNOL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SCT - MANNOL
Pasek rozrządu SKF Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SKF
Pasek rozrządu SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SWAG
Pasek rozrządu TOPRAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TOPRAN
Pasek rozrządu VEYANCE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VEYANCE
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10995
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
10995
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  17,0
Ilość zębów:  114
Ciężar [kg]:  0,5
Pasek:  Z zębami o zaokrąglonym profilu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Niestety zerwanie paska rozrządu kończy się zwykle zniszczeniem silnika i przymusem dokonania gruntownego remontu silnika. Dlatego warto potraktować podzespół z należytą troską. Co może zniszczyć pasek rozrządu?

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Continental - porównanie: Standardowe, Extra, Elastyczne

Paski napędowe Continental. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu tej znanej marki?

Firma Continental jest dziś jednym z największych i najlepiej znanych producentów opon samochodowych na świecie. A przecież jej pierwszymi artykułami dla branży motoryzacyjnej nie było ogumienie samochodowe, ale pasy napędowe. Ich wytwarzaniem marka Continental zajmuje się do dzisiaj i robi to z niemałym powodzeniem. Aby się o tym przekonać, wystarczy tylko przyjrzeć się nieco bliżej jej ofercie.

czytaj więcej >
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze