Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN do Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12)

Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu GATES Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) GATES
Pasek rozrządu ASHIKA Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) ASHIKA
Pasek rozrządu BLUE PRINT Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) BLUE PRINT
Pasek rozrządu BOSCH Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) BOSCH
Pasek rozrządu DAYCO Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) DAYCO
Pasek rozrządu DOLZ Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) DOLZ
Pasek rozrządu EUROREPAR Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) EUROREPAR
Pasek rozrządu FAI AUTOPARTS Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) FAI AUTOPARTS
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu FLENNOR Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) FLENNOR
Pasek rozrządu HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pasek rozrządu HUTCHINSON Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) HUTCHINSON
Pasek rozrządu INA Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) INA
Pasek rozrządu JAPANPARTS Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) JAPANPARTS
Pasek rozrządu JAPKO Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) JAPKO
Pasek rozrządu KAMOKA Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) KAMOKA
Pasek rozrządu KAVO PARTS Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) KAVO PARTS
Pasek rozrządu OPTIBELT Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) OPTIBELT
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu SASIC Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) SASIC
Pasek rozrządu SNR Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) SNR
Pasek rozrządu SWAG Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) SWAG
Pasek rozrządu TOPRAN Peugeot 508 I (8D_) 2.0 HDi Hybrid4 AWC sedan 200KM, 147kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2010.11 - 2018.12) TOPRAN
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
37290
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
37290
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  25,4
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)
Ilość zębów:  116
Ciężar [kg]:  0,14
Pasek:  Z zębami o zaokrąglonym profilu
Do 100 dni na zwrot
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >
Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Niestety zerwanie paska rozrządu kończy się zwykle zniszczeniem silnika i przymusem dokonania gruntownego remontu silnika. Dlatego warto potraktować podzespół z należytą troską. Co może zniszczyć pasek rozrządu?

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze