Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN do Skoda SUPERB II (3T4) 1.8 TSI liftback 152KM, 112kW, benzyna (2009.03 - 2015.05)

Pasek rozrządu BOSCH Skoda SUPERB II (3T4) 1.8 TSI liftback 152KM, 112kW, benzyna (2009.03 - 2015.05) BOSCH
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Skoda SUPERB II (3T4) 1.8 TSI liftback 152KM, 112kW, benzyna (2009.03 - 2015.05) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Skoda SUPERB II (3T4) 1.8 TSI liftback 152KM, 112kW, benzyna (2009.03 - 2015.05) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu DAYCO Skoda SUPERB II (3T4) 1.8 TSI liftback 152KM, 112kW, benzyna (2009.03 - 2015.05) DAYCO
Pasek rozrządu DT SPARE PARTS Skoda SUPERB II (3T4) 1.8 TSI liftback 152KM, 112kW, benzyna (2009.03 - 2015.05) DT SPARE PARTS
Pasek rozrządu GATES Skoda SUPERB II (3T4) 1.8 TSI liftback 152KM, 112kW, benzyna (2009.03 - 2015.05) GATES
Pasek rozrządu KAMOKA Skoda SUPERB II (3T4) 1.8 TSI liftback 152KM, 112kW, benzyna (2009.03 - 2015.05) KAMOKA
Pasek rozrządu OPTIBELT Skoda SUPERB II (3T4) 1.8 TSI liftback 152KM, 112kW, benzyna (2009.03 - 2015.05) OPTIBELT
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Skoda SUPERB II (3T4) 1.8 TSI liftback 152KM, 112kW, benzyna (2009.03 - 2015.05) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu SWAG Skoda SUPERB II (3T4) 1.8 TSI liftback 152KM, 112kW, benzyna (2009.03 - 2015.05) SWAG
Pasek rozrządu TOPRAN Skoda SUPERB II (3T4) 1.8 TSI liftback 152KM, 112kW, benzyna (2009.03 - 2015.05) TOPRAN
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
36227
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
36227
Jednostka:
szt
Punkt wrzenia [°C]:  100
Szerokość [mm]:  12
Ilość zębów:  54
Powierzchnia:  Pokryty PTFE (Polytetrafluorethylen)
Pasek:  Z zębami o zaokrąglonym profilu
Ciężar [kg]:  0,010
Montaż:  Agregat napędzany: pompa wodna
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >
Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Niestety zerwanie paska rozrządu kończy się zwykle zniszczeniem silnika i przymusem dokonania gruntownego remontu silnika. Dlatego warto potraktować podzespół z należytą troską. Co może zniszczyć pasek rozrządu?

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze