Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu OPTIBELT do Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu GATES Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GATES
Pasek rozrządu BOSCH Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BOSCH
Pasek rozrządu DAYCO Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DAYCO
Pasek rozrządu FAI AUTOPARTS Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu FLENNOR Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FLENNOR
Pasek rozrządu INA Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) INA
Pasek rozrządu KAMOKA Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Pasek rozrządu OPTIBELT Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIBELT
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu SWAG Skoda SUPERB III Kombi (3V5) 2.0 TDI Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Producent:OPTIBELT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIBELT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ZRK 1854
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIBELT
Kod:
ZRK 1854
Ilość zębów:  50
Długość [mm]:  476,3
Szerokość [mm]:  10,2
Długożć opakowania [cm]:  25,5
Szerokość opakowania [cm]:  16
Wysokość opakowania [cm]:  3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >
Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Niestety zerwanie paska rozrządu kończy się zwykle zniszczeniem silnika i przymusem dokonania gruntownego remontu silnika. Dlatego warto potraktować podzespół z należytą troską. Co może zniszczyć pasek rozrządu?

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze