Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM do Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pasek rozrządu BOSCH Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BOSCH
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu DAYCO Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DAYCO
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu GATES Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) GATES
Pasek rozrządu KAMOKA Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KAMOKA
Pasek rozrządu OPTIBELT Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) OPTIBELT
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu SWAG Volvo XC90 II (256) 2.0 T5 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SWAG
Producent:CONTINENTAL CTAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL CTAM
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
CT1215
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
CT1215
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  130
Długożć opakowania [cm]:  25,5
Szerokość opakowania [cm]:  16
Wysokość opakowania [cm]:  3
Ciężar [kg]:  0,2
Szerokość [mm]:  23
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 200,00 zł
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Pasek rozrządu

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Continental - porównanie: Standardowe, Extra, Elastyczne

Paski napędowe Continental. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu tej znanej marki?

Firma Continental jest dziś jednym z największych i najlepiej znanych producentów opon samochodowych na świecie. A przecież jej pierwszymi artykułami dla branży motoryzacyjnej nie było ogumienie samochodowe, ale pasy napędowe. Ich wytwarzaniem marka Continental zajmuje się do dzisiaj i robi to z niemałym powodzeniem. Aby się o tym przekonać, wystarczy tylko przyjrzeć się nieco bliżej jej ofercie.

czytaj więcej >

O paskach rozrządu ContiTech

Grupa ContiTech jest liderem w dziedzinie produkcji tworzyw kauczukowych i tworzyw sztucznych. Pierwszym produktem założonej w 1871 roku niemieckiej firmy Continental Aktiengesellschaft będącej poprzednikiem ContiTech była opona rowerowa oraz samochodowa.

 

Obecnie ContiTech to spółka, w skład której wchodzą mniejsze działy specjalizujące się w wielu branżach – w tym w branży ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze