Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu SASIC do Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pasek rozrządu DAYCO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DAYCO
Pasek rozrządu BOSCH Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Pasek rozrządu INA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) INA
Pasek rozrządu KAMOKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Pasek rozrządu OEM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OEM
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu SASIC Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SASIC
Pasek rozrządu TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOPRAN
Pasek rozrządu VAICO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 GTE Plug-in Hybrid liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1766069
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
1766069
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  163
Szerokość [mm]:  20
Dla numeru OE:  04E109119F
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 441,00 zł
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pasek rozrządu

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Co może zniszczyć pasek rozrządu?

Niestety zerwanie paska rozrządu kończy się zwykle zniszczeniem silnika i przymusem dokonania gruntownego remontu silnika. Dlatego warto potraktować podzespół z należytą troską. Co może zniszczyć pasek rozrządu?

czytaj więcej >
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Continental - porównanie: Standardowe, Extra, Elastyczne

Paski napędowe Continental. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu tej znanej marki?

Firma Continental jest dziś jednym z największych i najlepiej znanych producentów opon samochodowych na świecie. A przecież jej pierwszymi artykułami dla branży motoryzacyjnej nie było ogumienie samochodowe, ale pasy napędowe. Ich wytwarzaniem marka Continental zajmuje się do dzisiaj i robi to z niemałym powodzeniem. Aby się o tym przekonać, wystarczy tylko przyjrzeć się nieco bliżej jej ofercie.

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze