Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła VAICO do Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) FAG
Piasta koła A.B.S. Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła AUTLOG Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) AUTLOG
Piasta koła BENDIX Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła COMLINE Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) COMLINE
Piasta koła GSP Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) HART
Piasta koła IPARTS Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) IPARTS
Piasta koła KAWE Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) NK
Piasta koła NSK Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) NSK
Piasta koła NTY Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SBS Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) SBS
Piasta koła SKF Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) SNR
Piasta koła TRISCAN Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VAICO Bmw 4 coupe (F32, F82) M4 Competition coupe 450KM, 331kW, benzyna (2016.03 - obecnie) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V20-3277
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V20-3277
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Średnica zewnętrzna [mm]:  147
Ilość otworów:  5
Szerokość [mm]:  147
Jednostka ilości:  Zestaw
Ciężar [kg]:  3,18
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Grubość [mm]:  85
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko stożkowe kulkowe
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1268,00 zł
746,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze