Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła SNR do Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła MEYLE Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) MEYLE
Piasta koła MAXGEAR Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) MAXGEAR
Piasta koła TRISCAN Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) TRISCAN
Piasta koła A.B.S. Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) AL-KO
Piasta koła BENDIX Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) BENDIX
Piasta koła BIRTH Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) BIRTH
Piasta koła BORG & BECK Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) BTA
Piasta koła CIFAM Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) CIFAM
Piasta koła DIEDERICHS Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) DIEDERICHS
Piasta koła DR!VE+ Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) DR!VE+
Piasta koła DYS Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) DYS
Piasta koła FAG Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) FAG
Piasta koła FEBEST Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FLENNOR Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) FLENNOR
Piasta koła GSP Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) GSP
Piasta koła HART Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) HART
Piasta koła IJS GROUP Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) IPARTS
Piasta koła IPD Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) IPD
Piasta koła JP GROUP Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) JP GROUP
Piasta koła KAMOKA Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) KAMOKA
Piasta koła KAWE Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) LUCAS
Piasta koła MAPCO Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła METALCAUCHO Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) METELLI
Piasta koła METZGER Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) METZGER
Piasta koła MOOG Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) MOOG
Piasta koła NK Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) NK
Piasta koła NSK Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) NSK
Piasta koła NTY Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) NTY
Piasta koła OPTIMAL Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) RUVILLE
Piasta koła SBS Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) SBS
Piasta koła SKF Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) SKF
Piasta koła SNR Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) SNR
Piasta koła SWAG Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) SWAG
Piasta koła TIMKEN Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) TIMKEN
Piasta koła TOPRAN Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) TOPRAN
Piasta koła TRICLO Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) TRICLO
Piasta koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Piasta koła VAICO Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) VAICO
Piasta koła VEMA Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SNR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SNR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
R150.10
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
R150.10
Jednostka:
szt
Masa [g]:  895
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 225,00 zł
115,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SNR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
R150.20
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
R150.20
Jednostka:
szt
Masa [g]:  2552
Ilość biegunów:  48
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zębatym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 542,00 zł
285,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze