Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła EUROREPAR do Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) ACKOJA
Piasta koła AL-KO Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) AL-KO
Piasta koła BENDIX Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) BENDIX
Piasta koła BREDA LORETT Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) BTA
Piasta koła CIFAM Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) CIFAM
Piasta koła COMLINE Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) COMLINE
Piasta koła DYS Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) DYS
Piasta koła EUROREPAR Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) EUROREPAR
Piasta koła GSP Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) GSP
Piasta koła HART Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) HART
Piasta koła IJS GROUP Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) IPARTS
Piasta koła LUCAS Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) LUCAS
Piasta koła MAPCO Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) METELLI
Piasta koła MOOG Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) MOOG
Piasta koła NK Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) NK
Piasta koła OPTIMAL Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) RUVILLE
Piasta koła SKF Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) SKF
Piasta koła TRICLO Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) TRICLO
Piasta koła VAICO Ford FIESTA I (GFBT) 1.6 XR2 liftback 97KM, 71kW, benzyna (1981.09 - 1983.08) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:EUROREPAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1623958180
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1623958180
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Średnica wewnętrzna [mm]: 35
Średnica wewnętrzna [mm]: 38
Średnica zewnętrzna [mm]: 60
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika ABS
Szerokość [mm]: 18,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze