Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DAYCO do Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła DAYCO Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła FAG Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) FAG
Piasta koła GSP Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) GSP
Piasta koła OPTIMAL Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła A.B.S. Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) ACKOJA
Piasta koła ASHIKA Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) BLUE PRINT
Piasta koła BORG & BECK Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) BTA
Piasta koła CIFAM Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DR!VE+ Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FAI AUTOPARTS Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FEBEST Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GMB Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) GMB
Piasta koła HART Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPD Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) JAPKO
Piasta koła JPN Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) JPN
Piasta koła KAMOKA Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) KAMOKA
Piasta koła KAVO PARTS Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) LUCAS
Piasta koła MAPCO Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) METELLI
Piasta koła METZGER Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) NIPPARTS
Piasta koła NK Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) NK
Piasta koła NPS Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) NPS
Piasta koła NSK Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) NSK
Piasta koła NTY Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) NTY
Piasta koła QFIX Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) QFIX
Piasta koła QUINTON HAZELL Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SAKURA Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) SAKURA
Piasta koła SBS Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) SBS
Piasta koła SERVICE PARTS Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) SERVICE PARTS
Piasta koła SKF Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) SNR
Piasta koła SWAG Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) SWAG
Piasta koła TIMKEN Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) TIMKEN
Piasta koła TRISCAN Honda CR-V IV (RM_) 2.0 iVtec (RE5, RM1) SUV 155KM, 114kW, benzyna (2012.10 - obecnie) TRISCAN
Producent:DAYCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DAYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KWD1328
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
KWD1328
Jednostka:
szt
Ilość otworów wiertniczych:  51,00
Szerokość [mm]:  44,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica 2 [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 323,00 zł
165,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze