Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła JAPANPARTS do Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02)

Piasta koła ASHIKA Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) ASHIKA
Piasta koła ESEN SKV Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) ESEN SKV
Piasta koła A.B.S. Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) ABAKUS
Piasta koła ACKOJA Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) ACKOJA
Piasta koła BENDIX Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) BLUE PRINT
Piasta koła BORG & BECK Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) BORG & BECK
Piasta koła BTA Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) BTA
Piasta koła DOKUJI Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) DOKUJI
Piasta koła FAG Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) FAG
Piasta koła FLENNOR Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) FLENNOR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) GENERAL RICAMBI
Piasta koła HART Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IJS GROUP Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) IJS GROUP
Piasta koła IPD Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) JAPKO
Piasta koła JPN Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) JPN
Piasta koła KAWE Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) KAWE
Piasta koła KOYO Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) KOYO
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła MAPCO Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) METALCAUCHO
Piasta koła METZGER Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) METZGER
Piasta koła MOOG Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) NIPPARTS
Piasta koła NK Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) NK
Piasta koła NPS Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) NPS
Piasta koła NTN Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) NTN
Piasta koła NTY Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) NTY
Piasta koła OPTIMAL Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) OPTIMAL
Piasta koła OYODO Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) OYODO
Piasta koła QUINTON HAZELL Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) RUVILLE
Piasta koła SBS Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) SBS
Piasta koła SERVICE PARTS Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) SERVICE PARTS
Piasta koła SNR Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) SNR
Piasta koła TRISCAN Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) TRISCAN
Piasta koła VEMO Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE8) coupe 150KM, 110kW, benzyna (1989.10 - 1992.02) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JAPANPARTS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KK-24026
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
KK-24026
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  77
Wysokość zabudowy:  66,5
Liczba otworów do mocowania:  4
Rozstaw srub mocujących:  71
Ilość zębów obręczy ABS:  50
Do 100 dni na zwrot
138,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

JAPANPARTS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KK-24013
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
KK-24013
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  66
Wysokość zabudowy:  66,5
Liczba otworów do mocowania:  4
Rozstaw srub mocujących:  71
Do 100 dni na zwrot
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

JAPANPARTS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KK-14018
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
KK-14018
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  78
Wysokość [mm]:  40
Do 100 dni na zwrot
247,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze