Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła RUVILLE do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła HART Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) HART
Piasta koła SKF Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) SNR
Piasta koła ASHIKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) BREDA LORETT
Piasta koła CIFAM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) DAYCO
Piasta koła FAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) FAG
Piasta koła FAI AUTOPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FEBEST Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GENERAL RICAMBI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) GSP
Piasta koła IPD Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) IPD
Piasta koła KAWE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) METELLI
Piasta koła MEYLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) NK
Piasta koła NSK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) NSK
Piasta koła NTY Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SWAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) SWAG
Piasta koła TOPRAN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) TOPRAN
Piasta koła TRISCAN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Piasta koła VAICO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 340KM, 250kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2013.10 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:RUVILLE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RUVILLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
8010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  48,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  86,00
Szerokość [mm]:  40,00
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ABS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 368,00 zł
188,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RUVILLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8009
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
8009
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  51,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  96,00
Szerokość [mm]:  50,00
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ABS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 414,00 zł
218,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RUVILLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
222031
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
222031
Średnica wewnętrzna [mm]:  34
Średnica zewnętrzna [mm]:  158
Szerokość [mm]:  84
Liczba śrub:  5
Liczba otworów do mocowania:  4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot
RUVILLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
221677
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
221677
Średnica [mm]:  96
Szerokość [mm]:  50
Średnica wewnętrzna [mm]:  50
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze