Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MOOG do Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła ACKOJA Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) ACKOJA
Piasta koła ASHIKA Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) BLUE PRINT
Piasta koła BORG & BECK Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) BORG & BECK
Piasta koła BTA Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) BTA
Piasta koła DOKUJI Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) DOKUJI
Piasta koła FAG Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) FAG
Piasta koła FEBEST Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) FEBEST
Piasta koła FLENNOR Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) FLENNOR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) GENERAL RICAMBI
Piasta koła HART Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPD Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) JAPKO
Piasta koła KAWE Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) KAWE
Piasta koła KOYO Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) KOYO
Piasta koła MAPCO Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) NIPPARTS
Piasta koła NK Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) NK
Piasta koła NPS Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) NPS
Piasta koła NSK Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) NSK
Piasta koła NTY Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) NTY
Piasta koła OPTIMAL Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) RUVILLE
Piasta koła SERVICE PARTS Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) SERVICE PARTS
Piasta koła SNR Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) SNR
Piasta koła TRISCAN Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) TRISCAN
Piasta koła VEMO Lexus LS (_F1_) 400 (UCF10) sedan 245KM, 180kW, benzyna (1989.12 - 1995.12) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TO-WB-12142
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
TO-WB-12142
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,37
Wysokość 1 [mm]:  50
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  80
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  43
Długożć opakowania [cm]:  10,8
Szerokość opakowania [cm]:  9,6
Wysokość opakowania [cm]:  6,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 596,00 zł
322,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TO-WB-12116
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
TO-WB-12116
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,09
Wysokość 1 [mm]:  42
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  77,04
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  34,99
Długożć opakowania [cm]:  10,8
Szerokość opakowania [cm]:  9,6
Wysokość opakowania [cm]:  6,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 699,00 zł
378,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze