Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła KAVO PARTS do Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła JAPANPARTS Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) JAPANPARTS
Piasta koła A.B.S. Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) ACKOJA
Piasta koła ASHIKA Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) BTA
Piasta koła FAG Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) FAG
Piasta koła FEBEST Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) FEBEST
Piasta koła GSP Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) GSP
Piasta koła HART Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPARTS Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) IPARTS
Piasta koła IPD Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) IPD
Piasta koła JAPKO Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) JAPKO
Piasta koła JPN Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) JPN
Piasta koła KAVO PARTS Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) LUCAS
Piasta koła MAPCO Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) MAPCO
Piasta koła METALCAUCHO Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) NIPPARTS
Piasta koła NK Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) NK
Piasta koła NPS Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) NPS
Piasta koła NSK Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) NSK
Piasta koła OPTIMAL Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) OPTIMAL
Piasta koła QFIX Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) QFIX
Piasta koła QUINTON HAZELL Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) RUVILLE
Piasta koła SAKURA Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) SAKURA
Piasta koła SBS Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) SBS
Piasta koła SKF Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) SKF
Piasta koła TRISCAN Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) TRISCAN
Piasta koła VAICO Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) coupe 88KM, 65kW, benzyna (1987.09 - 1991.08) VAICO
Producent:KAVO PARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAVO PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
WBK-4502
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAVO PARTS
Kod:
WBK-4502
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm]:  38
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  72
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 198,00 zł
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
KAVO PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
WBK-4509
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAVO PARTS
Kod:
WBK-4509
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Szerokość [mm]:  42
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  58
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 243,00 zł
124,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze