Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła SKF do Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FEBI BILSTEIN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) FEBI BILSTEIN
Piasta koła NTY Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) NTY
Piasta koła A.B.S. Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) ACKOJA
Piasta koła BENDIX Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BLUE PRINT
Piasta koła CIFAM Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) CIFAM
Piasta koła DR!VE+ Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) DR!VE+
Piasta koła ESEN SKV Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) ESEN SKV
Piasta koła EUROREPAR Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) EUROREPAR
Piasta koła FEBEST Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) FEBEST
Piasta koła HART Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) HART
Piasta koła IPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) IPARTS
Piasta koła JPN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) JPN
Piasta koła KAVO PARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) LUCAS
Piasta koła MAPCO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) METELLI
Piasta koła MEYLE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MEYLE
Piasta koła MOOG Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MOOG
Piasta koła NK Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) NK
Piasta koła NPS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) NPS
Piasta koła OPTIMAL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) OPTIMAL
Piasta koła QFIX Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) QFIX
Piasta koła QUINTON HAZELL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) RUVILLE
Piasta koła SKF Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) SKF
Piasta koła SWAG Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) SWAG
Piasta koła TRISCAN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SKF

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
4.9 (29 ocen)
Kod produktu:
VKBA 1950
dostępny
4.9 (29 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKBA 1950
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  40
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Średnica zewnętrzna [mm]:  74
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelniaczem wału
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 161,00 zł
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKF
4.9 (29 ocen)
Kod produktu:
VKBA 3779
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (29 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKBA 3779
Jednostka:
szt
Średnica flanszy [mm]:  121,9
Felga - ilosć śrub:  4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 635,00 zł
343,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze