Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła OPTIMAL do Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie)

Piasta koła AUTLOG Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) AUTLOG
Piasta koła CIFAM Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DYS Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) DYS
Piasta koła FAG Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) FAG
Piasta koła FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) GSP
Piasta koła IPD Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) IPD
Piasta koła KAWE Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) NK
Piasta koła NTY Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SKF Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) SNR
Piasta koła SWAG Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VAICO Mercedes-benz KLASA C coupe (C205) C 300 4-matic (205.384) coupe 258KM, 190kW, benzyna (2018.05 - obecnie) VAICO
Producent:OPTIMAL

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (38 ocen)
Kod produktu:
402306
dostępny
5.0 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
402306
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  4
Szerokość [mm]:  42
Wymiar gwintu:  M10×1,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  49
Średnica zewnętrzna [mm]:  92
Rozstaw srub mocujących:  110
Do 100 dni na zwrot
217,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
OPTIMAL
5.0 (38 ocen)
Kod produktu:
402306L
niedostępny
5.0 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
402306L
Rozstaw srub mocujących:  110
Rozmiar gwintu 1:  M14X1,5
Średnica otworu [mm]:  112
Ilość otworów:  4
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  27
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z materiałem mocującym
Średnica zewnętrzna [mm]:  92
Średnica zewnętrzna [mm]:  148,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  49
Wymiar gwintu:  M10×1,5
Szerokość [mm]:  42
Felga - ilosć śrub:  5
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Do 100 dni na zwrot
OPTIMAL
5.0 (38 ocen)
Kod produktu:
04-P563
niedostępny
5.0 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
04-P563
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica otworu [mm]:  112
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska koła
Wymiar gwintu:  M14X1,5
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  27
Średnica piasty koła [mm]:  148,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze