Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła QFIX do Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FEBI BILSTEIN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FEBI BILSTEIN
Piasta koła SWAG Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SWAG
Piasta koła GSP Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) GSP
Piasta koła KAMOKA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) KAMOKA
Piasta koła KAVO PARTS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) KAVO PARTS
Piasta koła MEYLE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MEYLE
Piasta koła OPTIMAL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) OPTIMAL
Piasta koła SKF Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SKF
Piasta koła A.B.S. Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BENDIX
Piasta koła BIRTH Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BIRTH
Piasta koła BTA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BTA
Piasta koła CIFAM Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) CIFAM
Piasta koła COMLINE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) COMLINE
Piasta koła DAYCO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) DR!VE+
Piasta koła DYS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) DYS
Piasta koła EUROREPAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) EUROREPAR
Piasta koła FAST Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FAST
Piasta koła FEBEST Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FEBEST
Piasta koła HART Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) HART
Piasta koła IPARTS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) IPARTS
Piasta koła JP GROUP Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) JP GROUP
Piasta koła JPN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) JPN
Piasta koła LUCAS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) LUCAS
Piasta koła MAPCO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) METELLI
Piasta koła METZGER Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) METZGER
Piasta koła MOOG Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MOOG
Piasta koła NPS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) NPS
Piasta koła NSK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) NSK
Piasta koła NTY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) NTY
Piasta koła QFIX Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) QFIX
Piasta koła QUINTON HAZELL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) QUINTON HAZELL
Piasta koła SASIC Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SASIC
Piasta koła SNR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SNR
Piasta koła VAICO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) VAICO
Producent:QFIX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QFIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
Q127-0050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QFIX
Kod:
Q127-0050
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,416
Średnica wewnętrzna [mm]:  25
Średnica zewnętrzna [mm]:  52,0
Długożć opakowania [cm]:  5,7
Szerokość opakowania [cm]:  5,2
Wysokość opakowania [cm]:  5,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 117,00 zł
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze