Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła OEM do Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) FAG
Piasta koła DENCKERMANN Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła MAXGEAR Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła SKF Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) SKF
Piasta koła A.B.S. Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła BENDIX Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BIRTH Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) BIRTH
Piasta koła BREDA LORETT Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) BTA
Piasta koła CIFAM Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DR!VE+ Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FAI AUTOPARTS Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FAST Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) FAST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GENERAL RICAMBI Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) HART
Piasta koła IPARTS Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) IPARTS
Piasta koła IPD Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) IPD
Piasta koła JP GROUP Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) JP GROUP
Piasta koła KAMOKA Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) KAMOKA
Piasta koła KAWE Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) KAWE
Piasta koła METELLI Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) METELLI
Piasta koła MEYLE Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) NK
Piasta koła NSK Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) NSK
Piasta koła NTY Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) NTY
Piasta koła OEM Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) OEM
Piasta koła OPTIMAL Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SBS Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) SBS
Piasta koła SNR Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) SNR
Piasta koła SWAG Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) SWAG
Piasta koła TOPRAN Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) TOPRAN
Piasta koła TRISCAN Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VAICO Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) VAICO
Piasta koła VEMA Peugeot BOXER Skrzynia 2.2 BlueHDi 165 Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2019.07 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OEM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51754942
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
51754942
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  42
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  143
Wysokość 1 [mm]:  103
Felga - ilosć śrub:  5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym łożyskiem koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Ciężar [kg]:  3,58
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 729,00 zł
405,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51754941
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
51754941
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  42
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  160
Wysokość 1 [mm]:  103
Felga - ilosć śrub:  5
Ilość zębów obręczy ABS:  96
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym łożyskiem koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Wymiar gwintu:  M16 x 1.5
Średnica otworu [mm]:  130
Ciężar [kg]:  3,58
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 950,00 zł
543,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze