Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła SIDAT do Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) FAG
Piasta koła A.B.S. Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) BREDA LORETT
Piasta koła CIFAM Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) CIFAM
Piasta koła DR!VE+ Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) DR!VE+
Piasta koła GENERAL RICAMBI Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) GENERAL RICAMBI
Piasta koła HART Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) HART
Piasta koła IPD Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) IPD
Piasta koła JP GROUP Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) JP GROUP
Piasta koła LUCAS Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) LUCAS
Piasta koła MAPCO Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) METELLI
Piasta koła MEYLE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MEYLE
Piasta koła MOOG Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) MOOG
Piasta koła NSK Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) NSK
Piasta koła OPTIMAL Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) RUVILLE
Piasta koła SIDAT Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) SIDAT
Piasta koła SKF Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) SKF
Piasta koła SNR Porsche 911 2.2 T coupe 125KM, 92kW, benzyna (1970.01 - 1972.12) SNR
Producent:SIDAT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
460315
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
460315
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]:  31,75
Średnica zewnętrzna [mm]:  59,131
Szerokość [mm]:  15,875
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze