Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła do Porsche PANAMERA (971) 2.9 4 E-Hybrid (97ABE1, 97BBE1) liftback 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła GSP Porsche PANAMERA (971) 2.9 4 E-Hybrid (97ABE1, 97BBE1) liftback 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.05 - obecnie) GSP
Piasta koła NK Porsche PANAMERA (971) 2.9 4 E-Hybrid (97ABE1, 97BBE1) liftback 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.05 - obecnie) NK
Piasta koła OPTIMAL Porsche PANAMERA (971) 2.9 4 E-Hybrid (97ABE1, 97BBE1) liftback 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.05 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła TIMKEN Porsche PANAMERA (971) 2.9 4 E-Hybrid (97ABE1, 97BBE1) liftback 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.05 - obecnie) TIMKEN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (38 ocen)
Kod produktu:
100600
niedostępny
5.0 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
100600
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  52
Średnica wewnętrzna [mm]:  47
Średnica zewnętrzna [mm]:  85
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 304,00 zł
155,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TIMKEN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
WB000031
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TIMKEN
Kod:
WB000031
Szerokość [mm]:  0
Ciężar [kg]:  0
Średnica wewnętrzna [mm]:  0
Średnica zewnętrzna [mm]:  0
Do 100 dni na zwrot
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9430061
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9430061
Do 100 dni na zwrot
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9430056
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9430056
Średnica zewnętrzna [mm]:  157
Felga - ilosć śrub:  5
Rozstaw srub mocujących:  120
Ilość zębów:  30
Do 100 dni na zwrot
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
765601
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
765601
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Szerokość [mm]:  52
Średnica wewnętrzna [mm]:  47
Ciężar netto [kg]:  1,18
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze