Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła OPTIMAL do Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie)

Piasta koła SKF Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SNR
Piasta koła GSP Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) GSP
Piasta koła ABAKUS Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła BIRTH Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) BIRTH
Piasta koła BTA Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) BTA
Piasta koła CIFAM Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) CIFAM
Piasta koła DAYCO Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FAI AUTOPARTS Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła IPARTS Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) IPARTS
Piasta koła KAWE Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) NK
Piasta koła OPTIMAL Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła TRISCAN Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VEMA Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 TSI liftback 110KM, 81kW, benzyna (2021.06 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OPTIMAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (38 ocen)
Kod produktu:
101027
dostępny
5.0 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
101027
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  82,8
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  126,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  51,5
Do 100 dni na zwrot
168,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze