Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BORG & BECK do Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FEBI BILSTEIN Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) GSP
Piasta koła MEYLE Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MEYLE
Piasta koła NTY Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) NTY
Piasta koła SKF Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SKF
Piasta koła A.B.S. Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ACKOJA
Piasta koła BLUE PRINT Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) BLUE PRINT
Piasta koła BORG & BECK Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła DAYCO Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) DAYCO
Piasta koła ESEN SKV Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ESEN SKV
Piasta koła FEBEST Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) FEBEST
Piasta koła KAVO PARTS Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) METZGER
Piasta koła MOOG Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) NK
Piasta koła OPTIMAL Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SNR Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SNR
Piasta koła SWAG Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Subaru FORESTER (SJ_) 2.5 AWD (SJ9) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TRISCAN
Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWK1194
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK1194
Szerokość 1 [mm]:  75
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  124
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  28
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWK1238
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK1238
Szerokość 1 [mm]:  105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  124
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze