Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła NSK do Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FEBI BILSTEIN Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FAG Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) FAG
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła OPTIMAL Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) OPTIMAL
Piasta koła BENDIX Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) BENDIX
Piasta koła DENCKERMANN Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) DENCKERMANN
Piasta koła GSP Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) GSP
Piasta koła HART Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) HART
Piasta koła IPARTS Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) IPARTS
Piasta koła MAXGEAR Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) MAXGEAR
Piasta koła SKF Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) SKF
Piasta koła SNR Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) SNR
Piasta koła VIKA Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) VIKA
Piasta koła A.B.S. Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) ABAKUS
Piasta koła AL-KO Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) AL-KO
Piasta koła AUTOMEGA Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) AUTOMEGA
Piasta koła BIRTH Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) BIRTH
Piasta koła BORG & BECK Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) BORG & BECK
Piasta koła BTA Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) BTA
Piasta koła CIFAM Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) CIFAM
Piasta koła COMLINE Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) COMLINE
Piasta koła DR!VE+ Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) DR!VE+
Piasta koła DYS Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) DYS
Piasta koła EUROREPAR Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) EUROREPAR
Piasta koła IPD Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) IPD
Piasta koła JPN Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) JPN
Piasta koła KAMOKA Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) KAMOKA
Piasta koła LUCAS Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) LUCAS
Piasta koła MAPCO Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) MAPCO
Piasta koła METELLI Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) METELLI
Piasta koła METZGER Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) METZGER
Piasta koła MOOG Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) MOOG
Piasta koła NSK Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) NSK
Piasta koła NTY Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) NTY
Piasta koła SWAG Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) SWAG
Piasta koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Piasta koła VAICO Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NSK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NSK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KH00003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NSK
Kod:
KH00003
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  50,3
Szerokość 1 [mm]:  13,9
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  14,2
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  50,3
Szerokość 2 [mm]:  14,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 233,00 zł
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze