Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła SWAG do Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SKF
Piasta koła MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła SNR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SNR
Piasta koła TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Piasta koła ABAKUS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła BTA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BTA
Piasta koła COMLINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DENCKERMANN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Piasta koła IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPARTS
Piasta koła MOOG Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NK
Piasta koła NSK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NSK
Piasta koła OPTIMAL Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SWAG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30 94 6334
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
30 94 6334
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  137,0
Grubość [mm]:  85,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  29,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  137,0
Średnica otworu [mm]:  112
Ilość otworów:  5
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z materiałem mocującym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 638,00 zł
345,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30 94 0658
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
30 94 0658
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  137,0
Grubość [mm]:  85,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  29,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  137,0
Średnica otworu [mm]:  112
Ilość otworów:  5
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z materiałem mocującym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 725,00 zł
392,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze