Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MOOG do Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) FAG
Piasta koła SKF Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) SNR
Piasta koła GSP Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) GSP
Piasta koła ABAKUS Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła BORG & BECK Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) BTA
Piasta koła CIFAM Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła DYS Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) DYS
Piasta koła EUROREPAR Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła HART Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) HART
Piasta koła IPD Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) IPD
Piasta koła JP GROUP Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) JP GROUP
Piasta koła MAXGEAR Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) METELLI
Piasta koła MEYLE Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) NK
Piasta koła NSK Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) NSK
Piasta koła OEM Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) OEM
Piasta koła OPTIMAL Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła TRISCAN Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VEMA Vw TIGUAN (AD1, AX1) 2.0 TDI 4motion SUV 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.06 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VO-WB-11044
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
VO-WB-11044
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  3,25
Wysokość 1 [mm]:  48,44
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  22
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  280
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  136,26
Długożć opakowania [cm]:  15
Szerokość opakowania [cm]:  15
Wysokość opakowania [cm]:  11,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 850,00 zł
472,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VO-WB-12717
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
VO-WB-12717
Wysokość 1 [mm]:  85
Średnica zewnętrzna [mm]:  85
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  137
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  15
Szerokość opakowania [cm]:  15
Wysokość opakowania [cm]:  11,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze