Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Płyn chłodniczy CASTROL do Bmw 5 (F10) 520 d xDrive sedan 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Płyn chłodniczy FEBI BILSTEIN Bmw 5 (F10) 520 d xDrive sedan 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.10) FEBI BILSTEIN
Płyn chłodniczy MAXGEAR Bmw 5 (F10) 520 d xDrive sedan 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.10) MAXGEAR
Płyn chłodniczy SWAG Bmw 5 (F10) 520 d xDrive sedan 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.10) SWAG
Płyn chłodniczy CASTROL Bmw 5 (F10) 520 d xDrive sedan 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.10) CASTROL
Płyn chłodniczy EUROL Bmw 5 (F10) 520 d xDrive sedan 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.10) EUROL
Płyn chłodniczy HART Bmw 5 (F10) 520 d xDrive sedan 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.10) HART
Płyn chłodniczy LIQUI MOLY Bmw 5 (F10) 520 d xDrive sedan 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.10) LIQUI MOLY
Płyn chłodniczy MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (F10) 520 d xDrive sedan 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.10) MASTER-SPORT GERMANY
Płyn chłodniczy MOTUL Bmw 5 (F10) 520 d xDrive sedan 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.10) MOTUL
Płyn chłodniczy ORLEN Bmw 5 (F10) 520 d xDrive sedan 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.10) ORLEN
Płyn chłodniczy RAVENOL Bmw 5 (F10) 520 d xDrive sedan 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.10) RAVENOL
Płyn chłodniczy SCT - MANNOL Bmw 5 (F10) 520 d xDrive sedan 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.10) SCT - MANNOL
Płyn chłodniczy VALVOLINE Bmw 5 (F10) 520 d xDrive sedan 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.10) VALVOLINE
Producent:CASTROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
467186
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
467186
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Lepki
Specyfikacja:  ASTM D3306(I)
Specyfikacja:  ASTM D4985
Specyfikacja:  BS6580:2010
Specyfikacja:  JIS K2234
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 324 Typ NF
Dopuszczenie przez producenta:  MTU MTL 5048
Dopuszczenie przez producenta:  VW TL-774C (G11)
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 325.0
Dopuszczenie przez producenta:  Deutz DQC CA-14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Płyn chłodniczy

FAQ: Płyn chłodniczy - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

6 najczęściej zadawanych pytań o płyn chłodniczy. Czy potraficie udzielić na nie prawidłowych odpowiedzi?

Kiedy tylko temperatura powietrza zaczyna gwałtownie rosnąć, rośnie również liczba kierowców mających problemy z układem chłodzenia. Jeśli przez ostatnie lata nie dbali zupełnie o krążący w układzie płyn chłodniczy, to właśnie teraz przyjdzie im za to płacić rachunki. Bywa, że naprawdę wysokie.

czytaj więcej >
Rodzaje płynów chłodniczych. Przegląd i charakterystyka

Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic

Rodzajów płynów do chłodnic samochodowych jest więcej, niż większość z nas mogłaby podejrzewać. Warto znać różnice pomiędzy nimi, gdyż prawidłowy dobór płynu jest podstawą dbałości o układ chłodzenia. Na czym różnice te polegają?

czytaj więcej >
Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Płyn do chłodnicy jest kluczowy dla pracy całego układu chłodzenia. Jego niedobór lub brak może doprowadzić do przegrzania się, a w konsekwencji do awarii jednostki napędowej. Czym zatem powinni kierować się kierowcy przy wyborze płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płyn chłodniczy w samochodzie - kiedy i jak wymienić?

Płyn chłodniczy w samochodzie. Jaką pełni rolę i w jaki sposób należy go wymieniać?

Jak pokazuje praktyka, trudno o skazany na większe zapomnienie płyn samochodowy niż płyn chłodniczy. Z jakiegoś względu jest on przez wielu kierowców traktowany jak substancja, której nie warto poświęcać najmniejszej uwagi. I tak z reguły dzieje sią aż do momentu, kiedy nadmiernie przepracowany płyn zacznie przeżerać się przez układ chłodzenia lub kiedy straci ostatecznie swoje właściwości, zamarznie i rozsadzi blok silnika. Tylko że wówczas jest już trochę za późno na refleksję.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze