Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Płyn chłodniczy CASTROL do Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Płyn chłodniczy IPARTS Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) IPARTS
Płyn chłodniczy K2 Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) K2
Płyn chłodniczy BORYGO Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) BORYGO
Płyn chłodniczy MOJE AUTO Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) MOJE AUTO
Płyn chłodniczy PRESTONE Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) PRESTONE
Płyn chłodniczy MOBIL MEDIC Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) MOBIL MEDIC
Płyn chłodniczy VALEO Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) VALEO
Płyn chłodniczy TOTAL Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) TOTAL
Płyn chłodniczy LIQUI MOLY Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) LIQUI MOLY
Płyn chłodniczy MAXGEAR Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) MAXGEAR
Płyn chłodniczy HEPU Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) HEPU
Płyn chłodniczy VOLKSWAGEN Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) VOLKSWAGEN
Płyn chłodniczy WERTTEILE Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) WERTTEILE
Płyn chłodniczy AISIN Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) AISIN
Płyn chłodniczy AMTRA Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) AMTRA
Płyn chłodniczy ATAS Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) ATAS
Płyn chłodniczy CASTROL Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) CASTROL
Płyn chłodniczy ELF Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) ELF
Płyn chłodniczy EUROL Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) EUROL
Płyn chłodniczy FUCHS Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) FUCHS
Płyn chłodniczy G4 Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) G4
Płyn chłodniczy GM Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) GM
Płyn chłodniczy GULF Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) GULF
Płyn chłodniczy MASTER-SPORT GERMANY Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) MASTER-SPORT GERMANY
Płyn chłodniczy MOBIL Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) MOBIL
Płyn chłodniczy MOTUL Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) MOTUL
Płyn chłodniczy OEM Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) OEM
Płyn chłodniczy ORGANIKA Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) ORGANIKA
Płyn chłodniczy ORLEN Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) ORLEN
Płyn chłodniczy PARAFLU Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) PARAFLU
Płyn chłodniczy PETRYGO Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) PETRYGO
Płyn chłodniczy RAVENOL Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) RAVENOL
Płyn chłodniczy SCT - MANNOL Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) SCT - MANNOL
Płyn chłodniczy SHELL Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) SHELL
Płyn chłodniczy SPECOL Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) SPECOL
Płyn chłodniczy TEXACO Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) TEXACO
Płyn chłodniczy VACARO Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) VACARO
Płyn chłodniczy VALVOLINE Bmw 8 (E31) 840 Ci coupe 286KM, 210kW, benzyna (1996.03 - 1999.06) VALVOLINE
Producent:CASTROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0501CA589S04467186
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
0501CA589S04467186
Specyfikacja:  JIS K2234
Specyfikacja:  ASTM D3306 (I)
Specyfikacja:  ASTM D4985
Specyfikacja:  BS 6580:2010
Specyfikacja:  MTU MTL 5048
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Approval 325.0
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 324 Typ NF
Dopuszczenie przez producenta:  Deutz TR0199-99-1115
Dopuszczenie przez producenta:  VW TL-774-C (G11)
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Płyn chłodniczy

FAQ: Płyn chłodniczy - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

6 najczęściej zadawanych pytań o płyn chłodniczy. Czy potraficie udzielić na nie prawidłowych odpowiedzi?

Kiedy tylko temperatura powietrza zaczyna gwałtownie rosnąć, rośnie również liczba kierowców mających problemy z układem chłodzenia. Jeśli przez ostatnie lata nie dbali zupełnie o krążący w układzie płyn chłodniczy, to właśnie teraz przyjdzie im za to płacić rachunki. Bywa, że naprawdę wysokie.

czytaj więcej >
Rodzaje płynów chłodniczych. Przegląd i charakterystyka

Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic

Rodzajów płynów do chłodnic samochodowych jest więcej, niż większość z nas mogłaby podejrzewać. Warto znać różnice pomiędzy nimi, gdyż prawidłowy dobór płynu jest podstawą dbałości o układ chłodzenia. Na czym różnice te polegają?

czytaj więcej >
Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Płyn do chłodnicy jest kluczowy dla pracy całego układu chłodzenia. Jego niedobór lub brak może doprowadzić do przegrzania się, a w konsekwencji do awarii jednostki napędowej. Czym zatem powinni kierować się kierowcy przy wyborze płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płyn chłodniczy w samochodzie - kiedy i jak wymienić?

Płyn chłodniczy w samochodzie. Jaką pełni rolę i w jaki sposób należy go wymieniać?

Jak pokazuje praktyka, trudno o skazany na większe zapomnienie płyn samochodowy niż płyn chłodniczy. Z jakiegoś względu jest on przez wielu kierowców traktowany jak substancja, której nie warto poświęcać najmniejszej uwagi. I tak z reguły dzieje sią aż do momentu, kiedy nadmiernie przepracowany płyn zacznie przeżerać się przez układ chłodzenia lub kiedy straci ostatecznie swoje właściwości, zamarznie i rozsadzi blok silnika. Tylko że wówczas jest już trochę za późno na refleksję.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze