Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Płyn chłodniczy CASTROL do Seat LEON (KL1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Płyn chłodniczy MOTUL Seat LEON (KL1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTUL
Płyn chłodniczy FEBI BILSTEIN Seat LEON (KL1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Płyn chłodniczy MAXGEAR Seat LEON (KL1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Płyn chłodniczy SWAG Seat LEON (KL1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SWAG
Płyn chłodniczy MOBIL MEDIC Seat LEON (KL1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOBIL MEDIC
Płyn chłodniczy CASTROL Seat LEON (KL1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CASTROL
Płyn chłodniczy EUROL Seat LEON (KL1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROL
Płyn chłodniczy HEPU Seat LEON (KL1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HEPU
Płyn chłodniczy MASTER-SPORT GERMANY Seat LEON (KL1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Płyn chłodniczy MEYLE Seat LEON (KL1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MEYLE
Płyn chłodniczy ORLEN Seat LEON (KL1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ORLEN
Płyn chłodniczy VOLKSWAGEN Seat LEON (KL1) 1.5 eTSI liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VOLKSWAGEN
Producent:CASTROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
468096
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
468096
Cecha chemiczna:  Lepki
Specyfikacja:  ASTM D3306(I)
Specyfikacja:  ASTM D4985
Specyfikacja:  BS6580:2010
Specyfikacja:  JIS K2234
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 324 Typ Si-OAT
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 325.5
Dopuszczenie przez producenta:  VW TL-774G
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Płyn chłodniczy

Rodzaje płynów chłodniczych. Przegląd i charakterystyka

Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic

Rodzajów płynów do chłodnic samochodowych jest więcej, niż większość z nas mogłaby podejrzewać. Warto znać różnice pomiędzy nimi, gdyż prawidłowy dobór płynu jest podstawą dbałości o układ chłodzenia. Na czym różnice te polegają?

czytaj więcej >
FAQ: Płyn chłodniczy - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

6 najczęściej zadawanych pytań o płyn chłodniczy. Czy potraficie udzielić na nie prawidłowych odpowiedzi?

Kiedy tylko temperatura powietrza zaczyna gwałtownie rosnąć, rośnie również liczba kierowców mających problemy z układem chłodzenia. Jeśli przez ostatnie lata nie dbali zupełnie o krążący w układzie płyn chłodniczy, to właśnie teraz przyjdzie im za to płacić rachunki. Bywa, że naprawdę wysokie.

czytaj więcej >
Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Płyn do chłodnicy jest kluczowy dla pracy całego układu chłodzenia. Jego niedobór lub brak może doprowadzić do przegrzania się, a w konsekwencji do awarii jednostki napędowej. Czym zatem powinni kierować się kierowcy przy wyborze płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płyn chłodniczy w samochodzie - kiedy i jak wymienić?

Płyn chłodniczy w samochodzie. Jaką pełni rolę i w jaki sposób należy go wymieniać?

Jak pokazuje praktyka, trudno o skazany na większe zapomnienie płyn samochodowy niż płyn chłodniczy. Z jakiegoś względu jest on przez wielu kierowców traktowany jak substancja, której nie warto poświęcać najmniejszej uwagi. I tak z reguły dzieje sią aż do momentu, kiedy nadmiernie przepracowany płyn zacznie przeżerać się przez układ chłodzenia lub kiedy straci ostatecznie swoje właściwości, zamarznie i rozsadzi blok silnika. Tylko że wówczas jest już trochę za późno na refleksję.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze