Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Półoś oraz wał napędowy SNR do Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Półoś oraz wał napędowy FEBEST Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) FEBEST
Półoś oraz wał napędowy FEBI BILSTEIN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) FEBI BILSTEIN
Półoś oraz wał napędowy MAXGEAR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MAXGEAR
Półoś oraz wał napędowy GSP Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) GSP
Półoś oraz wał napędowy METALCAUCHO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) METALCAUCHO
Półoś oraz wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) ORIGINAL IMPERIUM
Półoś oraz wał napędowy BGA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) BGA
Półoś oraz wał napędowy BIRTH Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) BIRTH
Półoś oraz wał napędowy BORG & BECK Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) BORG & BECK
Półoś oraz wał napędowy BTA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) BTA
Półoś oraz wał napędowy CEVAM Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) CEVAM
Półoś oraz wał napędowy CIFAM Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) CIFAM
Półoś oraz wał napędowy DR!VE+ Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) DR!VE+
Półoś oraz wał napędowy DT SPARE PARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) DT SPARE PARTS
Półoś oraz wał napędowy DYS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) DYS
Półoś oraz wał napędowy ERA BENELUX Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) ERA BENELUX
Półoś oraz wał napędowy EURO DRIVESHAFTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) EURO DRIVESHAFTS
Półoś oraz wał napędowy GENERAL RICAMBI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) GENERAL RICAMBI
Półoś oraz wał napędowy HART Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HART
Półoś oraz wał napędowy IPD Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) IPD
Półoś oraz wał napędowy JP GROUP Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) JP GROUP
Półoś oraz wał napędowy JPN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) JPN
Półoś oraz wał napędowy KAMOKA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) KAMOKA
Półoś oraz wał napędowy KRAFT AUTOMOTIVE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Półoś oraz wał napędowy LAUBER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) LAUBER
Półoś oraz wał napędowy LPR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) LPR
Półoś oraz wał napędowy LÖBRO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) LÖBRO
Półoś oraz wał napędowy MAGNETI MARELLI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MAGNETI MARELLI
Półoś oraz wał napędowy MAPCO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MAPCO
Półoś oraz wał napędowy METELLI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) METELLI
Półoś oraz wał napędowy MEYLE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MEYLE
Półoś oraz wał napędowy NK Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) NK
Półoś oraz wał napędowy NTY Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) NTY
Półoś oraz wał napędowy OEM Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) OEM
Półoś oraz wał napędowy OPTIMAL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) OPTIMAL
Półoś oraz wał napędowy PASCAL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) PASCAL
Półoś oraz wał napędowy POINT GEAR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) POINT GEAR
Półoś oraz wał napędowy PROTECHNIC Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) PROTECHNIC
Półoś oraz wał napędowy QFIX Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) QFIX
Półoś oraz wał napędowy SAMKO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SAMKO
Półoś oraz wał napędowy SBS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SBS
Półoś oraz wał napędowy SKF Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SKF
Półoś oraz wał napędowy SNR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SNR
Półoś oraz wał napędowy SPIDAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SPIDAN
Półoś oraz wał napędowy SWAG Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SWAG
Półoś oraz wał napędowy TRISCAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) TRISCAN
Półoś oraz wał napędowy VAICO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) VAICO
Półoś oraz wał napędowy VEMA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SNR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SNR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
DK52.001
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
DK52.001
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  633
Wymiar gwintu:  M22x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  25
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  53,4
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]:  85
Średnica przegubu po stronie koła [mm]:  92,5
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:  23
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 686,00 zł
371,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SNR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
DK52.003
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
DK52.003
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  934
Wymiar gwintu:  M22x1,5
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]:  86
Średnica przegubu po stronie koła [mm]:  92,5
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:  23
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 720,00 zł
389,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Półoś oraz wał napędowy

Zużycie łącznika wału napędowego - jak je rozpoznać?

Zużyty łącznik wału napędowego stanowi realne zagrożenie. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

W samochodach z napędem na tylną oś lub z napędem na cztery koła za tłumienie drgań w układzie przenoszenia odpowiada elastyczny łącznik wału napędowego, zwany też przegubem wału. W przypadku gdy łącznik ten zaczyna tracić swoje pierwotne właściwości, pojawiają się pierwsze objawy jego zużycia. Jak je rozpoznać? Jak im zapobiec? Czym grozi całkowite zużycie łącznika?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze