Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Półoś oraz wał napędowy GSP do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Półoś oraz wał napędowy GSP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) GSP
Półoś oraz wał napędowy BGA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) BGA
Półoś oraz wał napędowy CIFAM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) CIFAM
Półoś oraz wał napędowy ERA BENELUX Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) ERA BENELUX
Półoś oraz wał napędowy GENERAL RICAMBI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) GENERAL RICAMBI
Półoś oraz wał napędowy HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) HART
Półoś oraz wał napędowy IPD Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) IPD
Półoś oraz wał napędowy JP GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) JP GROUP
Półoś oraz wał napędowy KAMOKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) KAMOKA
Półoś oraz wał napędowy KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Półoś oraz wał napędowy LAUBER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) LAUBER
Półoś oraz wał napędowy LPR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) LPR
Półoś oraz wał napędowy MAPCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) MAPCO
Półoś oraz wał napędowy MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) MAXGEAR
Półoś oraz wał napędowy METELLI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) METELLI
Półoś oraz wał napędowy SKF Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) SKF
Półoś oraz wał napędowy TOPRAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro liftback 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1991.12) TOPRAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
4.7 (12 ocen)
Kod produktu:
253001
dostępny
4.7 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
253001
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, oś przednia, z lewej
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 53
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 22
Długość [mm]: 535
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 526,00 zł
277,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
4.7 (12 ocen)
Kod produktu:
261043
niedostępny
4.7 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
261043
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, z przodu, oś przednia, z lewej
Średnica 2 [mm]: 100
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 53
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 22
Długość [mm]: 535
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 486,00 zł
256,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Półoś oraz wał napędowy

Zużycie łącznika wału napędowego - jak je rozpoznać?

Zużyty łącznik wału napędowego stanowi realne zagrożenie. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

W samochodach z napędem na tylną oś lub z napędem na cztery koła za tłumienie drgań w układzie przenoszenia odpowiada elastyczny łącznik wału napędowego, zwany też przegubem wału. W przypadku gdy łącznik ten zaczyna tracić swoje pierwotne właściwości, pojawiają się pierwsze objawy jego zużycia. Jak je rozpoznać? Jak im zapobiec? Czym grozi całkowite zużycie łącznika?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze