Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa ERT Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) ERT
Pompa hamulcowa ABE Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) LPR
Pompa hamulcowa NK Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) NK
Pompa hamulcowa OEM Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) OEM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TOPRAN Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.8 quattro Kombi 174KM, 128kW, benzyna (1992.08 - 1995.07) TRW
Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B6026
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B6026
Materiał:  Żeliwo
Otwór o śr[mm]:  23,81
Wymiar gwintu:  10 X 1 (4)
Dla numeru artykułu:  6026
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1874
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1874
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
Otwór o śr[mm]:  23,81
System hamulcowy:  TRW
Dla numeru artykułu:  1874
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze