Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa DELPHI do Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa ERT Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) ERT
Pompa hamulcowa A.B.S. Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) ABE
Pompa hamulcowa ATE Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAXGEAR Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) METELLI
Pompa hamulcowa NK Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) NK
Pompa hamulcowa OEM Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) OEM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TOPRAN Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1994.12) TRW
Producent:DELPHI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LM39089
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM39089
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  24
System hamulcowy:  ATE/LUC
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1001,00 zł
572,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LM39088
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM39088
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  24
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1511,00 zł
889,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze