Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa NK do Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08)

Pompa hamulcowa FRENKIT Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) ERT
Pompa hamulcowa FTE Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) METELLI
Pompa hamulcowa NK Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) TRW
Pompa hamulcowa VEMO Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2003.11 - 2005.08) VEMO
Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
824772
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
824772
Ciężar netto [kg]:  0,62
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze