Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Audi A3 Sportback (8PA) RS3 quattro liftback 340KM, 250kW, benzyna (2011.01 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Audi A3 Sportback (8PA) RS3 quattro liftback 340KM, 250kW, benzyna (2011.01 - 2012.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Audi A3 Sportback (8PA) RS3 quattro liftback 340KM, 250kW, benzyna (2011.01 - 2012.12) ABE
Pompa hamulcowa ATE Audi A3 Sportback (8PA) RS3 quattro liftback 340KM, 250kW, benzyna (2011.01 - 2012.12) ATE
Pompa hamulcowa BREMBO Audi A3 Sportback (8PA) RS3 quattro liftback 340KM, 250kW, benzyna (2011.01 - 2012.12) BREMBO
Pompa hamulcowa FAST Audi A3 Sportback (8PA) RS3 quattro liftback 340KM, 250kW, benzyna (2011.01 - 2012.12) FAST
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Audi A3 Sportback (8PA) RS3 quattro liftback 340KM, 250kW, benzyna (2011.01 - 2012.12) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FRENKIT Audi A3 Sportback (8PA) RS3 quattro liftback 340KM, 250kW, benzyna (2011.01 - 2012.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Audi A3 Sportback (8PA) RS3 quattro liftback 340KM, 250kW, benzyna (2011.01 - 2012.12) FTE
Pompa hamulcowa KAWE Audi A3 Sportback (8PA) RS3 quattro liftback 340KM, 250kW, benzyna (2011.01 - 2012.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi A3 Sportback (8PA) RS3 quattro liftback 340KM, 250kW, benzyna (2011.01 - 2012.12) LPR
Pompa hamulcowa SAMKO Audi A3 Sportback (8PA) RS3 quattro liftback 340KM, 250kW, benzyna (2011.01 - 2012.12) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Audi A3 Sportback (8PA) RS3 quattro liftback 340KM, 250kW, benzyna (2011.01 - 2012.12) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi A3 Sportback (8PA) RS3 quattro liftback 340KM, 250kW, benzyna (2011.01 - 2012.12) TEXTAR
Producent:FTE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H229152.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H229152.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Suw [mm]:  43
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  102
Średnica otworu flanszy [mm]:  9
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
System hamulcowy:  ATE
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1292,00 zł
760,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220198
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220198
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Otwór o śr[mm]:  9
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TEVES
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  102
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Suw [mm]:  43
Ciężar [kg]:  0,63
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze