Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa GIRLING do Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07)

Pompa hamulcowa A.B.S. Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) AISIN
Pompa hamulcowa BOSCH Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa NK Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TOPRAN Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Audi A4 B5 (8D2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1996.01 - 1997.07) TRW
Producent:GIRLING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4007314
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4007314
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M12x1
Ilość połączeń:  2
Ograniczenia producenta:  TRW
Średnica 1 [mm]:  23,8
Do 100 dni na zwrot
344,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze