Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BOSCH do Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09)

Pompa hamulcowa FRENKIT Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) AISIN
Pompa hamulcowa ATE Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) DELPHI
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa FERODO Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) MAPCO
Pompa hamulcowa NK Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) NK
Pompa hamulcowa OEM Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) OEM
Pompa hamulcowa REMSA Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) SAMKO
Pompa hamulcowa TOPRAN Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) VAICO
Pompa hamulcowa VALEO Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) VIKA
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 986 480 989
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 480 989
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Żeliwo
Rozmiar gwintu 1:  M 10 x 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
399,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 986 480 966
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 480 966
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Żeliwo
Rozmiar gwintu 1:  M 10 x 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
640,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 986 480 935
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 480 935
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Żeliwo
Rozmiar gwintu 1:  M 12 x 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
859,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze