Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03)

Pompa hamulcowa A.B.S. Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) VAICO
Pompa hamulcowa VIKA Audi A5 (8T3) 3.2 FSI coupe 265KM, 195kW, benzyna (2007.06 - 2012.03) VIKA
Producent:LPR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6229
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6229
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
System hamulcowy:  TRW
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
259,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6230
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6230
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
259,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6266
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6266
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Materiał:  Aluminium
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
287,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze