Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Bmw 3 kabriolet (E93) 320 i kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2007.01 - 2013.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Bmw 3 kabriolet (E93) 320 i kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2007.01 - 2013.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Bmw 3 kabriolet (E93) 320 i kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2007.01 - 2013.08) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Bmw 3 kabriolet (E93) 320 i kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2007.01 - 2013.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Bmw 3 kabriolet (E93) 320 i kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2007.01 - 2013.08) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Bmw 3 kabriolet (E93) 320 i kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2007.01 - 2013.08) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Bmw 3 kabriolet (E93) 320 i kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2007.01 - 2013.08) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Bmw 3 kabriolet (E93) 320 i kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2007.01 - 2013.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Bmw 3 kabriolet (E93) 320 i kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2007.01 - 2013.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Bmw 3 kabriolet (E93) 320 i kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2007.01 - 2013.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Bmw 3 kabriolet (E93) 320 i kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2007.01 - 2013.08) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Bmw 3 kabriolet (E93) 320 i kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2007.01 - 2013.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Bmw 3 kabriolet (E93) 320 i kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2007.01 - 2013.08) LPR
Pompa hamulcowa SAMKO Bmw 3 kabriolet (E93) 320 i kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2007.01 - 2013.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Bmw 3 kabriolet (E93) 320 i kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2007.01 - 2013.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Bmw 3 kabriolet (E93) 320 i kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2007.01 - 2013.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Bmw 3 kabriolet (E93) 320 i kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2007.01 - 2013.08) TRW
Producent:A.B.S.

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41434
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41434
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  25,4
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  25,4/22,2
System hamulcowy:  ATE
Liczba otworów do mocowania:  2
Średnica tłoka 2 [mm]:  22,2
Ilość połączeń:  2
Rozmiar gwintu 1:  2x M12X1.0
Materiał:  Aluminium
Ciężar [kg]:  0,56
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 898,00 zł
499,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41433
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41433
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  23,8
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23,8/22,2
System hamulcowy:  ATE
Średnica tłoka 2 [mm]:  22,2
Ilość połączeń:  2
Rozmiar gwintu 1:  2x M12x1.0
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ciężar [kg]:  0,58
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 898,00 zł
499,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze